جعفر کاشانی: برانکو قرار نیست جایی برود/ مهندسی این بازی عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بود

جعفر کاشانی: برانکو قرار نیست جایی برود/ مهندسی این بازی عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بود

وب سایت رسمی فوتبالی- عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره با اتفاقات بازی سپاهان در اصفهان گفت: پرسپولیسی ها در این دیدار فوق العاده کار کردند و از نظر اخلاقی و فرهنگی هم نشان دادند که در درجه بالایی قرار دارند.

جعفر کاشانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی، در مورد بازی پرسپولیس در برابر سپاهان که منجر به فینالیست شدن سرخ ها شد، گفت: به اعتقاد من بچه ها خیلی خوب کار کردند و به نظر من کاملا مستحق برد بودند. حتی باید با تعداد گل های بیشتر بازی را به پایان می رساندند اما در نهایت تنها یکی از توپ های شان داخل دروازه رفت.

او با اشاره به حواشی و اتفاقات این دیدار گفت: همه اتفاقاتی که از قبل و روز بازی و در جریان بازی رخ داد، نشان داد حق همیشه پیروز است و ما با شایستگی تمام توانستیم پیروز شویم. به هر حال تیمی مثل پرسپولیس قهرمان ایران است و همه دوست دارند در برابر این تیم پیروز شوند و همه سعی می کنند این تیم را به پایین بیاورند اما دیدید که بچه ها و کادرفنی در این دیدار هم سنگ تمام گذاشتند و با دست پر زمین را ترک کردند. 

از کاشانی در خصوص اتفاقات حاشیه ای این دیدار و اظهارات سوال برانگیز سرمربی سپاهان پس از بازی در نشست خبری سوال کردیم که این عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به این مساله به خبرنگار فوتبالی گفت: نمی دانم چه بگویم! من منظورشان را نمی فهمم مگر پرسپولیسی ها پنالتی سپاهان را به اوت زدند؟ اگر آن پنالتی گل شده بود باز هم این صحبت ها پیش می آمد؟ مهندسی بازی، عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی ما بود که موفق شد تیم خوب و شایسته سپاهان را در خانه اش شکست دهد و با قدرت به فینال برود.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیش بینی اش از بازی فینال گفت: داماش تیم خوبی است اما شک نکنید که اینجا هم مال پرسپولیس است.

سوال بعدی ما از این عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص جلسه ای که قرار است بعد از فینال بین برانکو و مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شود و نگرانی هواداران از خروجی این جلسه بود که وی خاطرنشان کرد: تا به امروز خروجی همه جلسات ما خوب بوده و در مورد این جلسه هم این اتفاق رخ خواهد داد. هواداران نگران نباشند، برانکو قرار نیست جایی برود. ما می خواهیم با استفاده از تجربیات برانکو زیر ساخت های پرسپولیس را بسازیم. 

او در پایان در مورد غیبتش در سفرهای اخیر پرسپولیس باحضور دیگر اعضای هیات مدیره گفت: من یک مقدار گرفتار هستم و نمی توانم در این سفرها تیم را همراهی کنم اما همه جا قلبم در پرسپولیس و در کنار بچه هاست. ان شاا... که پرسپولیس در بازگشت از اهواز هم با جام قهرمانی برخواهد گشت.

گفتگو: سمیه قدیری/ وب سایت فوتبالی