واکنش همسر موراتا به فحاشی به فرزندانش

واکنش همسر موراتا به فحاشی به فرزندانش

سایت رسمی فوتبالی - سه شنبه گذشته موراتا به عنوان بازیکن اتلتیکو به تورین برگشت اما تیمش از چمپیونزلیگ حذف شد.

به گزارش فوتبالی، موراتا در زمان رسیدن به هتل بیش از بقیه بازیکنان اتلتیکو مورد تشویق قرار گرفت چرا که خاطرات خوشی از زمان بازی در یووه داشت. اما خیلی از هواداران یووه از این که این بازیکن، یووه را به مقصد رئال ترک کرد راضی نیستند و به همین خاطر درون زمین در جریان بازی به او و خانواده اش فحاشی کردند. آلیس کمپلو، همسر موراتا نیز برای تماشای بازی به ایتالیا سفر کرده بود. توهین به خانواده موراتا و دوقلوهایش در اینستاگرام هم ادامه پیدا کرد.

یکی از هواداران در صفحه اینستاگرام همسر موراتا کامنت گذاشت:"شرم بارترین اتفاق، توهین به موراتا، همسر و بچه هایش در زمان رسیدن اتوبوس بود. از رفتار برخی هواداران تیفوسی یوونتوس احساس شرم کردم. همیشه از رفتاری که هواداران ناپولی با هیگواین انجام می دادند تاسف می خوردم. اما حداقلش این است که آنها به بچه ها توهین نمی کنند."

همسر موراتا در پاسخ به این کامنت نوشت:"نمی دانم در مورد پیغام هایی که در مورد توهین به بچه هایم به من می رسد، چه بگویم. شرم بار است. فوتبال باید به اتحاد و احساسات زیبا کمک کند. به خاطر رفتار آن آدم ها احساس شرم کردم. حتی وقتی بازی فوتبال را می بازیم باید احترام ها را نگه داریم. همه افرادی که توهین کردند را بخشیدم. دوست دارم چیزهای بیشتری در این باره بنویسم اما حقیقتا احساس شرم می کنم."