اصرار ایکاردی به جراحی زانو، لوکاکو را به اینتر می کشاند؟

اصرار ایکاردی به جراحی زانو، لوکاکو را به اینتر می کشاند؟

سایت رسمی فوتبالی - مائورو ایکاردی آماده است تا برای انجام عمل جراحی زانوی خود به باشگاه اینتر اصرار کند تا با درد برای این تیم به میدان نرود و این اتفاق می تواند احتمال جذب لوکاکو در تابستان آینده را زیاد کند. 

به گزارش فوتبالی، کوریره دلو اسپرت خبر داده که ایکاردی آخرین بازی فصل خود را با پیراهن اینتر انجام داده است. پس از باز پس گرفتن بازوبند کاپیتانی این بازیکن درد زانوی خود را مطرح کرد و از آن پس برای این تیم به میدان نرفت اما ظاهرا بیشتر احساس خیانتی که باشگاه به او کرده ایکاردی را آزار داده و ترجیح می دهد اول به خودش فکر کند. پس از ماه ها بازی با تزریقات ضد درد، ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته که به صورت کامل به درمان زانوی خود بپردازد. به گفته تیم پزشکی میلان او حداقل تا 17 اسفند ماه باید تحت درمان باشد و سپس شرایط زانویش بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر درمان به طور کامل انجام نشده بود ممکن است انجام عمل جراحی یک بار و برای همیشه این مشکل را حل کند و این اتفاق یعنی فصل برای او در اینتر به پایان رسیده است. 

از سوی دیگر باشگاه نیز آماده است تا در صورت رخ دادن چنین اتفاقی با ستاره بلژیکی منچستریونایتد، روملو لوکاکو، و همچنین دووان زاپاتا، مهاجم آتالانتا، وارد مذاکره شود تا در تابستان آینده یکی از این دو مهاجم را برای تقویت خط حمله خود جذب کند. 

1070