یوونتوس و ۳ روش برای جذب ایکاردی

یوونتوس و ۳ روش برای جذب ایکاردی

پایگاه خبری فوتبالی – مائورو ایکاردی مورد توجه یوونتوس قرار دارد و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به این تیم بپیوندد.
به گزارش فوتبالی، فابیو پاراتیچی برای انتخاب مهاجم همیشه مائورو ایکاردی را در نظر داشته و هم‌چنان هم سعی دارد او را به یووه بیاورد. از طرفی دیگر هم فصل نقل و انتقالات آینده مانند نقل و انتقالات ان بی ای خواهد بود زیرا به دلیل تعطیلی فوتبال و مشکلات مالی، بسیاری از باشگاه‌ها روی به تعویض بازیکن می‌آورند و نه خرید آن‌ها. به همین دلیل کالچو مرکاتو به نقل از یک خبرنگار نوشته ۳ راه وجود دارد تا یوونتوس بتواند ایکاردی را به جمع شاگردان ساری اضافه کند.
اولین راه خرید نقدی است که با توجه بحران‌های مالی اتفاقی سخت به نظر می‌رسد. اگر ایکاردی بخواهد به یک تیم ایتالیایی دیگر بپیوندد، تیم پاریسی باید ۱۵ میلیون به اینتر بدهد و به این ترتیب هزینه انتقال ایکاردی ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. روش دوم معاوضه است. شاید گزینه یوونتوسی‌ها پیانیچ باشد اما او قطعا ۱۰۰ میلیون یورو نمی‌ارزد و روش سوم ترکیبی از خرید نقدی و تعویض بازیکن است.
اگر ایکاردی به این روش به یوونتوس نرود و به اینتر برگردد بدترین اتفاق ممکن برای یوونتوسی‌ها افتاده زیرا اینتر به هیچ وجه به یووه تخفیف نخواهد داد.
مائورو ایکاردی ۲۷ ساله در فصل نقل و انتقالات تابستانی به طور قرضی از اینتر به پاریسن ژرمن پیوسته و توانسته در ۲۰ بازی برای این تیم ۱۲ گل به ثمر برساند.

1101