شایعه روز؛ ایکاردی به میلان می‌پیوندد؟

شایعه روز؛ ایکاردی به میلان می‌پیوندد؟

پایگاه خبری فوتبالی – مالکان تیم میلان در حال بررسی شرایط جذب مائورو ایکاردی، مهاجم سابق اینترمیلان هستند.
به گزارش فوتبالی، بعد از گذشت یک سال از جدایی ایکاردی از نرآتزوری، باز هم آینده مائورو ایکاردی برای اینتری‌ها به یک پازل تبدیل شده و آن‌ها باید وضعیت او را پیگیری کنند. این مهاجم آرژانتینی با احتمال زیادی در انتهای فصل از پاریسن ژرمن جدا می‌شود اما سوال اصلی مقصد آینده اوست.
کوریره روز گذشته گزارش داده گروه الیوت که مالکیت باشگاه میلان را بر عهده دارد در نظر دارد در راستای بازسازی تیم، مائورو ایکاردی را جذب کند. جذب ایکاردی برای روسونری هزینه گزافی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو را در بر خواهد داشت. ایکاردی هم‌اکنون به صورت قرضی در پاریسن ژرمن حضور دارد و مالکیت کامل او در اختیار باشگها اینتر است اما او به احتمال زیاد در انتهای فصل از کشور فرانسه خارج می‌شود.
از سوی دیگر طبق گزارشات رسانه‌های رمی، همسر و مدیر برنامه‌‌های ایکاردی، وندا نارا می‌خواهد ایکاردی به سری‌آ برگردد اما پیوستن به یوونتوس گزینه مورد نظرش نیست. با توجه به وضعیت مالی گروه الیوت که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات سرمایه گذاری زیادی انجام دهند این انتقال ممکن است رخ دهد زیرا لوچانو اسپالتی هم یکی از گزینه‌های نیمکت میلان برای فصل آینده است و در آن صورت احتمال حضور ایکاردی هم بیشتر می‌شود. این دو نفر سابقه همکاری موفقی در اینترمیلان داشته‌اند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت این اتفاق رخ می‌دهد و ایکاردی به اینتری‌ها خیانت می‌کند یا خیر.
1101