آرسنال و تعیین قیمت اوبامیانگ برای اینترمیلان؛ ارزان‌‌تر از همیشه!

آرسنال و تعیین قیمت اوبامیانگ برای اینترمیلان؛ ارزان‌‌تر از همیشه!

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنالی‌ها برای فروش اوبامیانگ به اینترمیلان قیمت تعیین می‌کنند.
به گزارش فوتبالی، رسانه سان ادعا کرده آرسنال در حال تعیین قیمت برای اوبامیانگ، هدف نقل و انتقالاتی باشگاه اینترمیلان است. این رسانه در گزارشی اعلام کرده اوبامیانگ، مهاجم گابنی تیم آرسنال که قراردادش تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد احتمالا قرارداد خود با توپچی‌ها را تمدید نخواهد کرد زیرا دوست دارد در لیگ قهرمانان به میدان برود.
اوبامیانگ که سابقه حضور در دورتموند را در کارنامه خود دارد باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند که اینترمیلان و آنتونیو کونته یکی از مهم‌ترین و پر و پاقرص‌ترین این مشتریان است و به نظر می‌رسد مقصد آینده او باشد.
طبق برخی اخبار منتشر شده، آرسنال برای اوبامیانگ ۳۰ میلیون یورو خواسته است که مبلغ بسیار کمی به نظر می‌رسد. دلیل پایین بودن این مبلغ، به اتمام رسیدن قرارداد اوبامیانگ و شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی است که روی بازار نقل و انتقالات تاثیر گذاشته و بسیاری از باشگاه‌ها وضعیت خوبی برای خرید‌های گران‌قیمت ندارند.
اوبامیانگ تا اینجای فصل ۳۲ بار برای آرسنالی‌ها در تمام رقابت‌ها به میدان رفته و در ۲۷۱۱ دقیقه حضورش برای آن‌ها ۲۰ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. آمار خوبی که در کنار پپه و لاکازت شکل گرفت تا هواداران آرسنال را به موفقیت تیمشان امیدوار کند اما حالا خبر رسیده اوبامیانگ از این تیم جدا خواهد شد.

1101