اینترمیلان به دنبال فروش قرضی مهاجم جوانش

اینترمیلان به دنبال فروش قرضی مهاجم جوانش

خبرگزاری فوتبالی - انتظار می‌رود که باشگاه اینتر میلان با بازیکن جوانش، سباستیانو اسپوسیتو، قراردادی جدید را تنظیم کند و پس از آن او را به صورت قرضی به تیم های دیگر بدهد.

به گزارش فوتبالی، تورینو و پارما دو باشگاهی هستند که احتمال دارد سباستیانو اسپوسیتو به طور قرضی به آن‌ها بپیوندد و اینتر پیشنهادِ آتلانتا را برای خرید دائمی این بازیکن رد کرده است. این بازیکن سه هفته پیش 18 ساله شد و تا ژوئن 2022 با نراتزوری قرارداد دارد. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، برنامه‌ی اینتر این است که قرارداد او را تمدید کند و سپس او را قرض دهد تا بتواند فرصتی برای بازی کردن داشته باشد و در آینده دوباره به اینتر بازگردد و در پروژه‌ی آینده‌ی نراتزوری نقش داشته باشد. اینتر به دنبال قرض دادنِ او به یک باشگاه در سری آ خواهد بود، نه دسته‌ی پایین تر. چرا که سباستیانو اسپوسیتو در لیگ ایتالیا اولین گلِ خود را به ثمر رسانده است و سابقه‌ی حضور در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هم در کارنامه دارد.

اینتر این بازیکن را به طور دائمی نمی‌فروشد، بنابر این پیشنهاد آتلانتا برای او رد شده و نراتزوری به پیشنهاداتی که برای خریدِ دائمی او وجود دارد پاسخ نخواهد داد. تورینو گزینه‌ی اولی است که اسپوسیتو به صورت قرضی به آنجا برود، پس از آن پارما در اولویت دوم قرار دارد.

1470