چرت بد موقع ایسکو و خشم هواداران رئال از او

چرت بد موقع ایسکو و خشم هواداران رئال از او

سایت رسمی فوتبالی- ایسکو ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش در حالی که درکنار یکی از سگهایش مشغول استراحت کردن است، باعث خشمگین شدن هواداران رئال مادرید شده است.

ایسکو این تصویر را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرده و در این عکس او را در حال چرت زدن در کنار یکی از سگ هایش می بینیم. در کنار این عکس، ایسکو نوشته:«ساعت چرت زدن؟»

او اندکی بعد از باخت 2-1 رئال مادرید مقابل خیرونا که روز یکشنبه و در رقابتهای لالیگا، این عکس را منتشر کرده و همین باعث عصبانیت هواداران مادریدی از او شده است.

لازم به ذکر است که این روزها ایسکو به خاطر مصدومیت از میادین به دور است و در خدمت سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال نیست. هرچند که او در زمانی که مشکلی نداشت هم به ندرت از سوی سولاری مورداستفاده قرار می گرفت وتمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که ایسکو در پایان رقابت های این فصل رختکن رئال مادرید را ترک می کند. چرا که خیلی کمتر از حد انتظار در ترکیب تیم قرار می گیرد.

اما آنچه باعث عصبانیت هواداران رئال شده، این است که او اندکی بعد از باخت تیمش، خونسرد و بی خیال از فاصله نه امتیازی تیمش با بارسلونای صدرنشین، چنین عکسی را منتشر کرده است.

6363