ایسکو، تنها بازیکنی که بی خداحافظی برنابئو را ترک کرد

ایسکو، تنها بازیکنی که بی خداحافظی برنابئو را ترک کرد

سایت رسمی فوتبالی- شنبه شب رئال مادرید موفق شد تا با دو گل سویا را شکست دهد. در پایان این مسابقه، همه شاگردان سولاری به جز ایسکو، دقایقی در زمین چمن ماندند و با تشویق کردن هواداران از آنها به خاطر حمایت هایشان از تیم مادریدی، تشکر کردند و بدین ترتیب کسب سه امتیاز مهم بازی با سویا را با هوادارانشان جشن گرفتند. اما ایسکو در جمع این بازیکنان دیده نمی شد. گویا بلافاصله بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی، ایسکو مستقیما به رختکن تیم رفته و ورزشگاه را ترک کرده بود.

با کسب این پیروزی ارزشمند، رئالی ها شبی شاد و دلنشین را در برنابئو تجربه کردند. اما تنها کسی که دراین میان چندان شاد نبود، ایسکو بازیکن مالاگایی سولاری بود. طبق گزارش برنامه کاروسل دپورتیوو که از شبکه سر پخش می شود، ایسکو بدون آنکه از هواداران تشکر کند، بلافاصله بعد از اتمام مسابقه، ورزشگاه برنابئو را ترک کرد.

ایسکودر بازی با سویا به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و در دقیقه 77 گام به زمین چمن گذاشت. از زمان روی کار آمدن سولاری در باشگاه مادریدی، ایسکو دیگر به ندرت در ترکیب اصلی تیمش قرار می گیرد و تنها در 3 بازی در جمع 11 بازیکن اصلی وارد زمین چمن شده؛ گویا او ارتباط خوبی با سولاری ندارد و طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سران باشگاه مادریدی هم دراین میان حمایتشان را از تصمیمات سرمربی تیم درمورد ایسکو اعلام کرده اند.

6363