توقف رئال مادرید در بازی خانگی مقابل خیرونا

توقف رئال مادرید در بازی خانگی مقابل خیرونا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و خیرونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و رئال مادرید در این بازی متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که پس از شکست مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا اکنون در رقابت های لالیگا به میدان می رفت، نتوانست هر سه امتیاز بازی را مقابل خیرونا به دست بیاورد و بدین ترتیب کار رئال مادرید در هفته های پیش رو دشوار می شود چرا که اکنون رئال مادرید تنها یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و با یک امتیاز بیشتر صدر نشین جدول لالیگا است. بارسلونا شب گذشته والنسیا را شکست داد و همین قضیه موجب شد تا رئال مادرید تحت فشار قرار بگیرد و اکنون مادریدی ها با این مساوی صدرنشین لالیگا هستند اما اختلافشان با بارسا کاهش یافته است.

در این بازی وینی جونیور گل اول رئال مادرید را در دقیقه 70 روی پاس فدریکو والورده به ثمر رساند و هواداران رئال مادرید امیدوار به پیروزی این بازی شدند اما روی خطای هند مارکو آسنسیو داور مسابقه اعلام پنالتی کرد و خیرونا گل مساوی را در دقیقه 80 به ثمر رساند.

در دقیقه 90 این بازی هم تونی کروس اخراج شد.

ویدیوی خلاصه بازی رئال مادرید و خیرونا

1470