واکنش پدر امیلیانو سالا به پیدا شدن هواپیمای سرنگون شده فرزندش

واکنش پدر امیلیانو سالا به پیدا شدن هواپیمای سرنگون شده فرزندش

سایت رسمی فوتبالی - پدر غمگین امیلیانو سالا پس از یافتن لاشه هواپیمایی که فرزندش در آن به سمت انگلیس در حال حرکت بود، ابراز ناراحتی کرد. 

به گزارش فوتبالی، یک تیم جستجوی خصوصی موفق شدند صبح یکشنبه لاشه هواپیمایی که سالا و خلبان این پرواز با آن به سمت انگلیس در حال حرکت بودند را پیدا کند. هوراسیو سالا، پدر امیلیانو سالا، پس از مطلع شدن از این اتفاق در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی آرژانتین اظهار داشت: " نمی توانم این اتفاق را باور کنم. این مانند یک رویاست. یک رویای بد. من ناامید هستم. هر روز با آنها در تماس بودم اما از آنجایی که واتس اپ ندارم، تماس گرفتن با آنها و تماس گرفتن آنها با من کار دشواری بود. به من گفتند که روزها گذشته و هیچ خیری از امیلیانو یا هواپیمایش به آنها نرسیده است. "

دیوید میرنس، رییس تیم جستجوی خصوصی برای یافتن پیکر سالا، در توییتر خود نوشت: " لاشه هواپیمای حامل سالا و خلبانش صبح یکشنبه توسط این گروه یافت شد. همانطور که پیش از این با AAIB هماهنگ شده بود، آنها به محل حادثه آمدند تا هواپیما را شناسایی کنند. پلیس به خانواده امیلیانو سالا و دیوید ایبوستون اطلاع داده است. امشب دل های ما در کنار خانواده و دوستان امیلیانو و دیوید است. "

1070