پسرخاله ستاره فقید آرژانتینی: امیلیانو سالا را کشتند

پسرخاله ستاره فقید آرژانتینی: امیلیانو سالا را کشتند

سایت رسمی فوتبالی- بقایای پیکر امیلیانو سالا بعد از پیدا شدن در کانال مانش و شناسایی، حالا به آرژانتین منتقل شده تا مراسم تدفین او در زادگاهش انجام شود. دراین میان و در یکی از مراسم سنتی بزرگداشت سالا در آرژانتین، ماتیاس گاتی، پسرخاله سالا صحبت های عجیبی را برزبان آورده است. او در مراسم شمع روشن کردن برای روح پسرخاله اش در صحبتهایی اعلام کرد که امیلیانو سالا را کشته اند.

روز 21 ژانویه بود که خبر ناپدید شدن  هواپیمایی که امیلیانو سالا را از نانت به کاردیف می برد، منتشر شد. اما جستجوها برای یافتن بقایای این هواپیما مدت زیادی طول کشید و پس از پیدا شدن بقایای هواپیما در کانال مانش بریتانیا، تنها یک پیکر در آن بود و آن هم پیکر بیجان این ستاره آرژآنتینی بود. حالا بقایای بدن بیجان این ستاره جوان صبح روز شنبه وارد آرژانتین شد و به شهر پروگرسو در ایالت سانتافه منتقل گردید تا پیکر سالا در زادگاهش دفن شود.

ماتیاس، پسرخاله سالا در مورد اتفاقاتی که دراین پرواز رخ داد و منجر به درگذشت سالا گردید گفت:« امیلیانو را کشتند. بی نظمی های خیلی زیادی اتفاق افتاد. همه چیز خیلی بد پیش رفت و او را مجبور کردند تا سوار این هواپیما شود. او تازه می خواست انسان مهمی شود ولی او را تنها گذاشتند. چرا او تنها رفت و هیچ یک از مدیربرنامه هایش او را همراهی نکردند.»


او در  ادامه صحبت هایش گفت:« فکر می کنم که مقامات قضایی این پرونده را بررسی خواهند کرد. چون از همان ابتدا بی نظمی های خیلی زیادی رخ داده. باید کمی بیشتر از سالا مراقبت می کردند و این سفر با هواپیمای دیگری با شرایطی متفاوت انجام می شد.»

6363