پلیس در جستجوی فردی که عکسهای جسد امیلیانو سالا را پخش کرد

پلیس در جستجوی فردی که عکسهای جسد امیلیانو سالا را پخش کرد

سایت رسمی فوتبالی- نیروهای پلیس پرونده ای را برای یافتن فرد یا افرادی که تصاویری از پیکر بیجان امیلیانو سالا را در شبکه های اجتماعی پخش کرده اند، بازگشایی کرده است.

چند ماه پیش بود که امیلیانو سالا بعد از پیوستن به کاردیف، سوار بر هواپیما قصد داشت تا از نانت فرانسه به کاردیف برود که هواپیمای حامل او در حوالی کانال مانش سقوط کرد و چند هفته بعد بقایای هواپیما از اعماق دریا پیدا شد و نهایتا پیکر بیجان سالا از این هواپیما بیرون آورده شد.

به گزارش فوتبالی این طور به نظر می رسد که این تصاویر درسردخانه و توسط کسی که اجازه ورود به این اتاق را داشته گرفته شده است. در گزارش منتشره درروزنامه ساندی میرر، سخنگوی پلیس شهر دورست دراین باره گفته:« ما شاهد پخش شدن تصاویری از پیکر امیلیانو سالا در شبکه های اجتماعی بوده ایم و درحال تحقیق هستیم تا ببینیم چه کسی این عکسها را پخش کرده است. ما متوجه این موضوع شده ایم و این نفرت انگیز است که فردی چنین کاری انجام داده باشد.»


این سانحه تراژدیک در ماه ژانویه رخ داد و پیکر بیجان سالا 16 روز بعد و در روز 6 فوریه از بقایای هواپیما در کف کانال مانش بیرون آورده شد.

در یکی ازاین تصاویر صورت ورم کرده سالا که به خاطر خفگی کبود شده قابل رویت است و در تصویری دیگر تکه هایی از بدن او دیده می شود که بنا به مسائل اخلاقی از انتشار این تصاویر معذوریم.

چند روز پیش بود که خبر درگذشت پدر امیلیانو سالا به دلیل ایست قلبی منتشر شد تا داغ دیگری بر دل خانواده رنج کشیده سالا ایجاد شود.

6363