پدر امیلیانو سالا: با پسرم مثل سگ برخورد کردند!

پدر امیلیانو سالا: با پسرم مثل سگ برخورد کردند!

سایت رسمی فوتبالی - امیلیانو سالا بازیکن فوتبال آرژانتین چند ماه پیش در یک سانحه هوایی پیش از پیوستن به کاردیف سیتی جان باخت و سه ماه بعد پدرش هوراسیو نیز در سن 58 سالگی دچار سانحه قلبی شد و او هم از دنیا رفت.

به گزارش فوتبالی، قبل از آن که هوراسیو از دنیا برود، مصاحبه ای با شبکه انگلیسی بی بی سی انجام داد. این مستند که "خانواده امیلیانو سالا به دنبال حقیقت" نام دارد به بررسی ابعاد مرگ این بازیکن پرداخته است. در این مستند علاوه بر پدر امیلیانو با مادرش مرسدس تافارل و همچنین یک متخصص هواپیما به نام آلستر روسنچین صحبت شده است. 

هوراسیو در این مستند می گوید:"باشگاه کاردیف سیتی پسرم را مثل یک سگ تنها گذاشت. آن هم در حالی که برای خرید او از نانت 17 میلیون یورو پرداخته بودند. با توجه به پولی که برای او پرداخته بودند، چرا نباید یک پرواز امن برای او جور می کردند؟ او را تنها گذاشتند. امید داشتم که او را زنده پیدا کنم اما همه چیز غیرممکن به نظر می رسید. با توجه به طوفان به نظر می رسید که امکان زیادی وجود ندارد. برای ما روزهای خیلی سختی بود. هیچ چیز نمی توانست ما را تسکین بدهد. هرگز نمی توانی بعضی چیزها را فراموش کنی."

جسد امیلیانو سالا دو هفته بعد از سقوط هواپیمای وی در کانال لامانچا پیدا شد هر چند که هنوز هواپیمای این پرواز که "دیوید ایبوتسون" نام داشت پیدا نشده است. 

مادر امیلیانو سالا هم در این مستند می گوید:"وحشتناک است. هرگز نمی توان چنین درهایی را توضیح داد. او توانسته بود که به رویایش برسد و فوتبالیست شود. اما خداوند او را با خود برد."