تراژدی در خانواده امیلیانو سالا: پدر، دوری پسر را طاقت نیاورد

تراژدی در خانواده امیلیانو سالا: پدر، دوری پسر را طاقت نیاورد

سایت رسمی فوتبالی- چند ماه پیش بود که امیلیانو سالا ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال بعد از قطعی شدن انتقالش به باشگاه کاردیف، سوار برهواپیما شد تا از نانت به بریتانیا برود.

به گزارش فوتبالی، این پرواز هرگز به مقصد نرسید و هواپیمای حامل امیلیانو سالا در کانال مانش غرق شد و این بازیکن جوان و آرژانتینی به طرز تراژدیکی از دنیا رفت. بعد از مفقود شدن هواپیمای حامل سالا چند روز جستجو برای یافتن بقایای هواپیما انجام شدو پس از آن، طبق خواسته خانواده و نزدیکان سالا و با جمع آوری کمکهای خیریه برای تامین هزینه ها،این جستجوها ادامه یافت تا اینکه پیکر امیلیانو سالا از اعماق دریا بیرون کشیده شد.

حالا و با گذشت تنها 3ماه از این اتفاق تلخ و در شرایطی که هنوز داغ دل خانواده سالا تازه است، تراژدی دیگری به سراغ این خانواده آمده است. سحرگاه امروز، اوراسیو سالا، پدر امیلیانو سالا هم دوری پسرش را طاقت نیاورد و در سن 58 سالگی به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.


رسانه های ورزشی با انتشار این خبر اعلام کردند که پدر سالا سحرگاه امروز در پروگرسو، در سانتافه آرژآنتین به دلیل ایست قلبی از دنیا رفته. یکی از نزدیکان سالا دراین باره گفته:« اتفاقاتی که درسال 2019 رخ می دهد، همچنان مارا حیرت زده می کند؛ ساعت 5 صبح بود که همسر اوراسیو سالا با من تماس گرفت. او حسابی به هم ریخته بود و پزشکان در خانه شان بودند ولی من وقتی به خانه شان رسیدم، اوراسیو از دنیا رفته بود.»

6363