دورتموند و یک گام دیگر به سوی قهرمانی (عکس)

دورتموند و یک گام دیگر به سوی قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در شبی که بایرن مونیخ با 3 گل برابر لورکوزن شکست خورد، برابر فرانکفورت به تساوی دست یافت تا فاصله خود را در صدر جدول با باواریایی ها به 7 امتیاز افزایش دهد.

حرکت تماشایی رافائل گررو در محوطه و پاس عرضی او باعث شد مارکو رویس در موقعیتی فوق العاده و در مقابل دروازه خالی، دورتموند را به گل اول برساند. در اواسط نیمه اول آنته ربیچ با یک ضربه سر تماشایی تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما دروازه بان دورتموند این موقعیت را دفع کرد.

اما در دقیقه 37 فرانکفورت به گل تساوی دست یافت. ارسال داکاستا از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی لوکا یوویچ در محوطه همراه بود تا دروازه دورتموند باز شده و فرانکفورت به گل تساوی برسد. در دقایق انتهایی نیمه اول اتفاقی رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

فرانکفورت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در 15 دقیقه ابتدایی چند فرصت خوب برای گلزنی داشت اما درخشش بورکی مانع باز شدن دروازه دورتموند شد.

در دقیقه 67 پاکو آلکاسر از سمت راست محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او توسط دروازه بان فرانکفورت مهار شد. در ادامه موقعیت های دو تیم به گل تبدیل نشد و در نهایت فرانکفورت 1-1 صدرنشین بوندسلیگا را متوقف کرد.