نظر جسه مارش درباره تیم بعدی هافبک آمریکایی بروسیا دورتموند

نظر جسه مارش درباره تیم بعدی هافبک آمریکایی بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - جسه مارش، سرمربی آمریکایی فعلی آربی لایپزیش معتقد است که جیووانی رینا نباید در بروسیا دورتموند بماند.

به گزارش فوتبالی، جسه مارش درباره آینده فوتبالی جیو رینا، بازیکن جوان بروسیا دورتموند نظر داده و به اعتقاد او این بازیکن باید این تیم را ترک کند و برای پیشرفت به باشگاه دیگری برود و دو باشگاهی که از نظر او به خصوصیات فنی رینا نزدیک‌تر هستند را هم معرفی کرد. مارش می‌گوید: "به نظر من جیو باید به تیمی برود که همیشه در قابت های اروپایی حضور داشته باشد تا هم شانس بازی های بیشتر را داشته و هم شاید بتواند عناوین معتبر اروپایی را کسب کند. جیو گاهی اوقات در زمین بازی هر طور که دلش بخواهد بازی می‌کند و سخت‌گیری خاصی درباره او وجود ندارد و به همین دلیل باید در یک تیم معتبر بازی کند تا معنی و مفهوم تلاش کردن برای بقا و پیشرفت را حس کند."

مارش اضافه کرد: "جیو یک بازیکن آمریکایی آینده دار است. اگر بخواهم در بوندسلیگا تیمی را پیشنهاد بدهم انتخاب آنتراخت فرانکفورت به مربیگری دینو تاپ مولر است، چون هم مربی حرفه‌ای دارد، هم اینکه در رقابت های معتبر اروپایی حضور دارد و هم جای خالی و مناسب برای جیو رینا دارند. به عنوان گزینه دوم، پیشنهاد من لالیگا و رئال سوسیداد است. به نظر من این تیم فوتبال بسیار چشم‌نوازی می‌کند، بازیکنان از جان و دل برای تیم بازی می‌کنند، فوتبال پویایی دارند و تاکتیک‌های امانوئل آلگواسیل رندانه و جذابند و جیو رینا می‌تواند در این تیم دیده شود."

جیو رینا تنها در هشت دیدار این فصل برای زردپوشان دورتموند به میدان رفت. از طرفی عدم علاقه ترزیچ به رینا باعث شده تا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو این بازیکن آمریکایی سودای رفتن از این تیم را داشته باشد. بروسیا دورتموند قبل از دیدار 13 ژانویه مقابل دارمشتات دو دیدار دوستانه با آلکمار هلند و استاندارد لیژ بلزیک برگزار می‌کند که شاید رینا شانسی برای بازی در این دیدارها داشته باشد.

1369