تغییرات تاکتیکی سیمئونه برای تقابل با بروسیا دورتموند

تغییرات تاکتیکی سیمئونه برای تقابل با بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- دیگو سیمئونه تصمیم دارد تا برای دیدار مقابل بروسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چند تغییر تاکتیکی به وجود بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این فصل عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشت. آن‌ها در رقابت‌های داخلی ناامیدکننده ظاهر شدند. در لالیگا شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد و حتی کسب رتبه چهارم جدول هم در ابهام قرار دارد. آن‌ها هم در سوپرکاپ اسپانیا و هم در کوپا دل ری در مرحله نیمه نهایی حذف شدند و در این دو تورنمنت به ترتیب در مقابل تیم‌های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو شکست خوردند.

اما لیگ قهرمانان اروپا برای روخی بلانکو طور دیگری رقم خورد. آن‌ها پس از صدرنشینی در گروه خود، در دور یک هشتم نهایی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند اینتر، نایب قهرمان فصل گذشته این تورنمنت را در ضربات پنالتی از پیش رو بردارند. 

حالا آن‌ها در آستانه دیدار حساس مقابل بروسیا دورتموند قرار دارند؛ مسابقه‌ای که می‌تواند فصل را برای سفیدوقرمزهای مادرید تمام کند یا امیدی دوباره به اردوی این تیم تزریق کند. دیگو سیمئونه این شانس را دارد تا یک بار دیگر به همراه تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

مرد آرژانتینی نیمکت اتلتیکو، قصد دارد چند تغییر تاکتیکی به وجود بیاورد تا بتواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند. به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، این احتمال وجود دارد که آزپلیکوئتا مقابل دورتموند در جناح راست قرار بگیرد. مولینا افت داشته و سیمئونه از یورنته در موقعیت‌های هجومی تر استفاده می‌کند.

1428