پاری سن ژرمن 2 – بروسیا دورتموند صفر: سرانجام، صعود پی‌اس‌جی

پاری سن ژرمن 2 – بروسیا دورتموند صفر: سرانجام، صعود پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن در ورزشگاه بدون تماشاگر عملکردی خوب داشت و توانست بروسیا دورتموند را با نتیجه دو بر صفر ببرد. آنها به این ترتیب با نتیجه مجموع سه بر دو به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کردند. این اولین بار در چهار فصل گذشته است که پی‌اس‌جی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌رسد.

بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شد، و پاریسی‌ها توانستند شکست دو بر یک در بازی رفت را جبران کنند.

هزاران نفر خارج از ورزشگاه پارک دو پرنس جمع شده بودند و صدایشان در ورزشگاه شنیده می‌شد. پاری سن ژرمن در دقیقه 25 می‌توانست به گل برسد اما ضربه ادینسون کاوانی را رومن بورکی به شکلی عالی با پای راست توپ را برگرداند. اما بورکی سه دقیقه بعد تسلیم شد. این بار کرنر آنخل دی‌ماریا را نیمار با ضربه سری زیبا به گل تبدیل کرد.

در سمت دیگر، جیدون سانچو ضربه‌ای زد که کیلور ناواس روی آن واکنش نشان داد. با این حال پی‌اس‌جی اوضاع را در آخرین لحظات نیمه اول کاملا به سود خود تغییر داد. پاس سارابیا با تاثیر اندکی که خوان برنات روی توپ گذاشت به گل تبدیل شد.

کیلیان امباپه در این بازی از ابتدا روی نیمکت قرار داشت، اما در نیمه دوم به زمین آمد. او دچار عفونت گلو شده بود، ولی توانست در این مسابقه بازی کند.

در دقایق پایانی هم دورتموند فشار زیادی روی دروازه پی‌اس‌جی آورد، اما اخراج امره جان به دلیل درگیری با نیمار امیدهای آنها را از بین برد.

8444