واکنش سرمربی لیورپول به دیدار حساس بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ

واکنش سرمربی لیورپول به دیدار حساس بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ، سرمربی سابق بروسیا دورتموند نسبت به دیدار حساس این هفته دورتموند و بایرن مونیخ واکنش نشان داد و اعلام کرد این بازی را تماشا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حساس‌ترین دیدار این هفته رقابت‌های بوندسلیگا، بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف همدیگر خواهند رفت. این مسابقه از ساعت 21:00 به وقت ایران برگزار می‌شود و باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کند.

جالب است بدانید این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که در 14 سال گذشته، سابقه نداشته این دو تیم در نیم فصل دوم در شرایطی به مصاف همدیگر بروند که هیچکدام از آن‌ها صدرنشین نباشد. آخرین بار این اتفاق در سال 2009/10 افتاد. در آن فصل نیز بایر لورکوزن در رتبه نخست قرار داشت، اما در نهایت این باواریایی‌ها بودند که توانستند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

یورگن کلوپ، سرمربی موفق سابق بروسیا دورتموند که آخرین قهرمانی زنبورها را در بوندسلیگا به ارمغان آورده، نسبت به این بازی حساس واکنش نشان داد.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره تقابل دورتموند و بایرن مونیخ گفت: «بایرن مونیخ تیمی استثنایی است. آن‌ها همیشه همینطور بودند و امروز هم استثنایی‌ هستند. بازی بین بایرن و دورتموند بسیار خاص است. این بازی، بازی کلاسیک فوتبال آلمان است. خوشحالم چون می‌توانم این بازی را روز شنبه تماشا کنم. در آن زمان، تمرینات‌مان با لیورپول را ترک کردم. این بازی را تماشا می‌کنم و امیدوارم دورتموند برنده شود.»

یورگن کلوپ آخرین کسی بود که موفق شد تیمی غیر از بایرن مونیخ را در آلمان به قهرمانی برساند. حالا و پس از گذشت 11 سال، ژابی آلونسو یک بار دیگر دارد این اتفاق را رقم می‌زند.

1428