پایان شیرین نیم فصل برای دورتموند (عکس)

پایان شیرین نیم فصل برای دورتموند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاور که پیش از این قهرمانی شان در نیم فصل بوندس لیگا را قطعی کرده بودند، امشب هم با برتری مقابل مونشن گلادباخ، یکی از تعقیب کننده های اصلی شان، فاصله شان با تیم دوم را به 9 امتیاز رساندند. البته این نتیجه، این فرصت را در اختیار بایرن مونیخ قرار داد تا با پیروزی مقابل فرانکفورت، نیم فصل اول را در رتبه دوم به پایان برسانند.

دورتموند در حضور هزاران هوادار پرسروصدا با دو گل دو بازیکن مهمش گلادباخ را برد. مارکو رویس و جوردن سانچو. گل رویس البته اهمیت بیشتری برای زردپوشان داشت چرا که گلادباخی های سختکوش گل سانچو را جبران کرده بودند اما رویس با گلی که برای دورتموند به ثمر رساند کار را تمام کرد و برد را با یار غارش ماریو گوتزه جشن گرفت.

رویس و سانچو که ستاره های تیم لوسین فاور محسوب می شوند آمار فوق العاده ای در این فصل دارند. سانچو با 13  پاس گل و 8 گل زده و رویس با 11 گل و 6 پاس گل. این دو در تیم زرد پوش و محبوب آلمان به امید یک قهرمانی فصل را به نیمه رسانده اند و اگر فرانکفورت در بازی آخر بایرن را متوقف کند، برتری آنها به رقم خیره کننده 8 یا 9 امتیاز می رسد.

دورتموند در این بازی پاکو آلکاسر را در دقیقه 34 به دلیل مصدومیت از دست داد و ماریو گوتزه در دویستمین بازی بوندسلیگایی جای او را گرفت تا بخشی ار نیم فصل خوب تیمش باشد. او با ارسال پاس گل دوم برای رویس نقش خودش را به بهترین نحو ایفا کرد.

گوتزه که امروز با انگیزه و پر انرژی بود روی گل اول بازی (سانچو) هم کاملا موثر بود جایی که حمله سریع دورتموند را با دریافت توپ در محوطه جریمه رهبری کرد و با پاسی که به سانچو داد ، پایه گذار گل اول شد اگرچه نبوغ سانچو و حرکت فردی اش نقش اصلی را به خود او می دهد . دورتموند گل دوم را نیز با یک حمله سریع دیگر و ارسال گوتزه از راست و ضربه تمام کننده رویس به ثمر رساند، گلی که سیگنال ایدونا پارک برایش غرق در التهاب بود. گوتزه برای این نمایش چنین توییت کرده است: پایان کامل نیم فصل با دو پاس گل . او لیاقتش را داشت!