چرا ایسکو بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را از مارسلو نپذیرفت؟

چرا ایسکو بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را از مارسلو نپذیرفت؟

سایت رسمی فوتبالی - آینده ایسکو در رئال مادرید در هفته های اخیر در هاله ای از ابهام قرار گرفته و رد پیشنهاد بستن بازوبند کاپیتانی از سوی این بازیکن در دیدار شب گذشته به این شایعات دامن زده اما به نظر می رسد اصل ماجرا متفاوت باشد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن اسپانیایی مورد علاقه سولاری نیست و یکی از اصلی ترین گزینه های جدایی از برنابئو در ماه ژانویه به شمار می رود. پس از نمایش ناامید کننده و شکست 3 - 0 برابر زسکا مسکو، هواداران با سوت های اعتراضی خود به عملکرد این بازیکن اعتراض کردند. ایسکو نیز در هنگام تعویض مارسلو از پذیرفتن بازوبند کاپیتانی رئال مادرید سر باز زد. این در حالی بود که در جریان پیروزی 6 - 1 برابر ملیا در جام حذفی، این هافبک بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را بر بازو بسته بود. مارسلو با اظهارات خود پس از بازی این شرایط را وخیم تر کرد. او اظهار داشت: " تلاش کردم که بازوبند را به ایسکو بدهم و او به من گفت که آن را به کارواخال بسپارم، دلیل آن را نمی دانم. "

سیستم رده بندی بازیکنان برای بستن بازوبند کاپیتانی در رئال مادرید بر اساس مدت زمان حضور آنها در تیم دسته بندی می شود. بدین ترتیب در رئال مادرید راموس، مارسلو، بنزما، واران، ناچو و مودریچ در اولویت هستند. اما پس از این که روز چهارشنبه مارسلو زمین را ترک کرد، باور داشت که ایسکو نفر بعدی است که باید این بازوبند را بر دست داشته باشد. اما حالا دلیل اصلی اتفاق رخ داده مشخص شده است. ایسکو تنها دو روز زودتر از کارواخال قرارداد پیوستن به مادرید را امضا کرد و می دانست که افراد بسیاری جلوتر از آنها برای بستن بازوبند قرار دارند. او تصمیم گرفت که این افتخار را به دوستش بدهد چون شاید به زودی دوباره این فرصت نصیب کارواخال نشود. او پس از بازی ملیا به کارواخال گفته بود که دفعه بعد که تمام این بازیکنان در زمین نباشند، نوبت او خواهد بود. 

1070