تمدید قرارداد مارسلو و کارواخال با رئال مادرید در تابستان امسال

تمدید قرارداد مارسلو و کارواخال با رئال مادرید در تابستان امسال

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در ماه ژوئن، قرارداد هر دو مدافع کناری خود، یعنی مارسلو و دنی کارواخال را تمدید خواهد کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از اعتبار قرارداد هر دو بازیکن 3 سال دیگر باقی مانده است، اما رئال مادرید مایل است تا هر دو بازیکن را تا ژوئن 2022 در باشگاه حفظ کند. این پیشنهاد بیشتر به مانند پاداشی برای عملکرد درخشان آنهاست و مدیران باشگاه حس می کنند که خوش شانس هستند که کارواخال و مارسلو را در اختیار دارند. طی این تمدید قرارداد، دستمزد هر دوی آنها افزایش خواهد یافت.

مارسلو در حال حاضر یازدهمین فصل حضور خود در سانتیاگو برنابئو را سپری می کند و به این ترتیب می تواند مدت زمان حضور خود در مادرید را به 16 سال برساند. مدافع چپ برزیلی، سومین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه است که بیشترین بازی با پیراهن این تیم را انجام داده (395) و می خواهد به رکورد دو بازیکن بالاتر از خود، که روبرتو کارلوس و آلفردو دی استفانو هستند، برسد.

در عین حال، کارواخال سمت راست تیم را در اختیار گرفته و دنیلو قادر به رقابت با او نیست. او 151 بازی رسمی برای رئال مادرید انجام داده و جایگاه خود در ترکیب تیم ملی اسپانیا را نیز پیدا کرده است.

1771