کارواخال: نیمار گفت می خواهد به رئال مادرید بیاید

کارواخال: نیمار گفت می خواهد به رئال مادرید بیاید

سایت رسمی فوتبالی - دنی کارواخال مدعی شد که نیمار در یک جلسه تمرینی در تیم جوانان در سال 2006 گفته که دوست دارد به رئال مادرید بیپوندد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی برزیل 12 سال قبل برای یک جلسه تمرینی و تماشای بازی در جایگاه ویژه به برنابئو دعوت شده بود. شرایط برای امضای قرارداد خوب پیش نرفت و نیمار به سانتوس بازگشت و در سال 2013 به بارسلونا پیوست اما بسیاری از شایعات همچنان به گوش می رسد که نیمار برای پیوستن به تیم لوپتگی با باشگاه در ارتباط است. بسیاری بر این باور بودند که پس از انتقال رکوردشکن این بازیکن از بارسلونا به پاری سن ژرمن در سال گذشته، امسال نیمار در پیراهن رئال مادرید دیده خواهد شد. حالا دنی کارواخال، هافبک راست رئال مادرید، آتش شایعات را با اظهار نظر خود شعله ور کرده است. کارواخال به لیبرو گفت: " نیمار را به خوبی در تیم جوانان به یاد می آورم. او به ما گفت که در تیم می ماند و ما همه او را بالا انداختیم و جشن گرفتیم. "

کارواخال پیش از این که در سال 2013 و از بایرلورکوزن به رئال بازگردد، عضو تیم جوانان این باشگاه بود. این بازیکن قهرمانی های زیادی با رئال مادرید به دست آورده اما تایید می کند که دوست دارد شانس خود را پیش از خداحافظی از دنیای فوتبال در لیگ برتر نیز امتحان کند. او در این باره گفت: " درباره بازی در خارج از اسپانیا فکر می کنم. می خواهم در لیگ برتر بازی کنم. این تجربه ای است که واقعا می خواهم داشته باشم. نمی خواهم فکر کنم که چطور می توانست باشد. اما از سوی دیگر می خواهم تمام طول بازی خود را در مادرید بگذرانم که اتفاق بسیار خوبی است. "

1070