ده بازیکن مازاد رئال مادرید از نظر هواداران؛ از بیل تا مارسلو و ایسکو

ده بازیکن مازاد رئال مادرید از نظر هواداران؛ از بیل تا مارسلو و ایسکو

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در گفتگو با رادیو اوندا سرو گفت که در حال حاضر یکی از دغدغه هایش کاهش بازیکنان در لیست است:" 35 بازیکن داریم و فقط می توانیم اسم 25 نفر را ثبت کنیم. نمی توانیم همه را داشته باشیم."

به گزارش فوتبالی، با توجه به بازگشت بازیکنان قرضی و با در نظر گرفتن بازیکنان جوان آکادمی که لایق حضور در تیم بزرگسالان هستند، به نظر می رسد که حق با پرز است و رئال مادرید باید لیست خود را کوچک تر کند. رئال مادرید در این تابستان فعلا یک خرید داشته و داوید آلابا به صورت رایگان به رئال مادرید آمده است و از طرفی سرجیو راموس نیز با اتمام قراردادش از رئال مادرید جدا شد. البته از 35 نفر مذکور، عدم حضور دو تایشان در رئال در ترکیب فصل آینده قطعی به نظر می رسد. بورخا مایورال و رینیر ژسوس یک سال دیگر با رم و دورتموند قرارداد قرضی دارند و در این تیم ها می مانند.

حالا صرفنظر از این ماجرا، مارکا از هواداران رئال مادرید نظرسنجی کرده که کدام ده بازیکن باید فصل آینده قرضی از رئال بروند که در این نظرسنجی بیش از 183 هزار نفر شرکت کرده اند که به ترتیب این ده نفر در لیست فروش قرار گرفته اند: سبایوس، کوبو، یوویچ، رینیر ژسوس، گرت بیل، مارسلو، خسوس وایخو، بورخا مایورال، ماریانو دیاز و ایسکو.

نکته جالب این جاست که پرز در مصاحبه خود از دو تا از این بازیکنان یعنی بیل و مارسلو حمایت کرد و گفت که فصل بعد بخشی از ترکیب رئال خواهند بود اما به نظر  می رسد که هواداران با او هم نظر نیستند. از سویی جوان هایی نظیر میگل گوتیرز، آریباس، ویکتور چوست و بلانکو از نظر هواداران باید در ترکیب تیم بزرگسالان حضور داشته باشند.

4125