بازگشت مارسلو و ایسکو به تمرینات رئال مادرید

بازگشت مارسلو و ایسکو به تمرینات رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید پس از شکست ناباورانه برابر آلاوز، امروز تمرینات خود را از سر گرفت و حضور ایسکو و مارسلو در تمرینات باعث خوشحالی خولن لوپتگی شد. د

به گزارش فوتبالی، چهارده بازیکن به دلیل حضور در اردوی تیم های ملی در تمرین امروز رئال مادرید غایب بودند. ایسکو و مارسلو نیز که بازی های ناامید کننده اخیر رئال مادرید را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داده بودند، بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشتند. این دو بازیکن به انجام تمرینات اختصاصی و کارهای خاص در بیرون از زمین پرداختند تا امیدها برای بازگشت زودهنگام آنها به تیم و حضور در دیدار برابر بارسلونا که کمتر از سه هفته دیگر برگزار می شود، زنده شود.

کیکو کاسیا، لوکا زیدان، آلوارو اودریوزولا، مارکوس یورنته، ماریانو دیاز، لوکاس وازکز و سرجیو ریگیلون همگی در تمرین گروهی حاضر بودند. دنی کارواخال و کریم بنزما که به تازگی دچار مصدومیت شده و باعث نگرانی لوپتگی شده بودند، تست های پزشکی را پشت سر گذاشتند. کارواخال مشکلی در همسترینگ پای راست خود دارد و بنزما نیز 10 روز استراحت گرفته تا برای بازی با لوانته که 28 مهرماه برگزار می شود، آماده باشد. 

1070