رونالدو: امیدوارم مسی به لیگ ایتالیا بیاید؛ جو یوونتوس بهتر از رئال مادرید است

رونالدو: امیدوارم مسی به لیگ ایتالیا بیاید؛ جو یوونتوس بهتر از رئال مادرید است

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در دو مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت و کوریره دلوا اسپورت حرفهای جالبی به زبان َآورد. از کنایه زدن به جو رختکن رئال مادرید گرفته تا دعوت از مسی برای حضور در لیگ ایتالیا!

به گزارش فوتبالی، رونالدو در پاسخ به این پرسش که آیا دلش برای رقابت با بارسلونا و مسی تنگ شده است، بیان کرد:"نه. من در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و پرتغال بازی کردم و در تیم ملی هم به قهرمانی رسیدم اما در تمام مدت او در اسپانیا بود. شاید او به من نیاز داشته باشد. از نظر من زندگی یک چالش است. آن را دوست دارم و می خواهم بقیه را خوشحال کنم. دوست دارم که روزی به ایتالیا بیاید و مثل من چالش را بپذیرد. اگر در آن جا خوشحال است، می پذیرم. بازیکن فوق العاده ایست. شخصیت خوبی دارد. این زندگی جدید من است و برایش خوشحالم."

وی در مورد شرایطش در یوونتوس و هماهنگی با هم تیمی های جدیدش هم صحبت کرد:"نمی توانم فقط به برخی بازیکنان اشاره کنم اما می توانم بگویم که جو رختکن یوونتوس بهترین جوی است که دیده ام و این بهترین گروهی است که در آن بوده ام. این جا یک تیم هستیم. در جاهای دیگر (کنایه به رئال مادرید) برخی بازیکنان خودشان را بزرگ تر از دیگران می دانند اما این جا همه در یک مسیر حرکت می کنیم، متواضع هستیم و همه می خواهیم برنده شویم. وقتی دیبالا و مانژوکیچ گل نمی زنند باز هم خوشحال هستند. این برای من خیلی زیباست و تفاوت ایجاد می کند. در رئال هم تواضع وجود داشت اما این جا بیشتر است. شرایط و جو با رئال خیلی فرق دارد، این جا ما یک خانواده هستیم."

کریستیانو در مورد احتمال تقابل یووه و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:" برایم فرقی ندارد. گذشته ها گذشته است. حالا می خواهم یوونتوس قهرمان شوم و از پیراهن این تیم دفاع می کنم و کاری به کار بقیه ندارم. اگر مقابل رئال مادرید قرار بگیرم سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. قهرمانی چمپیونزلگی نباید تبدیل به یک وسواس روحی برای یووه شود اما تیم خیلی قدرتمندی داریم که مدعی قهرمانی است."

رونالدو در مورد شایعاتی که پیرامون پیوستن برخی بازیکنان رئال به یووه مطرح می شود، گفت:" شایعات در مورد بیل، خامس و آسنسیو را شنیده ام اما راستش را بخواهید یوونتوس به بازیکنان دیگری نیاز ندارد. باید با مدیر باشگاه در این باره صحبت کنید و نمی دانم در آینده چه می شود. مارسلو بازیکن خیلی بزرگی است و ما درها را به روی بازیکنان بزرگ همیشه باز می کنیم. مارسلو هم یکی از آنهاست."