ماینتس 1-2 دورتموند؛ فاصله با بایرن به 9 رسید

ماینتس 1-2 دورتموند؛ فاصله با بایرن به 9 رسید

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند پس از برتری 3-2 بر بایرن، با روحیه ای عالی به زمین ماینتس آمده بود. زردها با 27 امتیاز در صدر قرار داشتند و برای حفظ فاصله 4 امتیازی با تیم دوم یعنی مونشن گلادباخ، باید بر حریف رده نهمی خود پیروز می شدند.

امید دورتموند برای گلزنی در این بازی به ساق های آلکاسر و مارکو رویس دوخته شده بود. آلکاسر که روز گذشته قراردادش با دورتموند دائمی شده بود، با انگیزه بالایی به مصاف ماینتس آمده بود.

بازی در نیمه اول با وجود فرصت های خوبی که روی هر دو دروازه خلق شد، بدون گل به اتمام رسید. 

نیمه دوم، دورتموند مزد بازی برتر خود را با گل آلکاسر در دقیقه 66 گرفت. نفوذ خوب رویس از جناح راست با پاس عرضی او درون محوطه جریمه برای آلکاسر همراه شد تا او با یک بغل پا دروازه خالی را باز کند.

پنج دقیقه بعد ماینتس این گل را پاسخ داد. رابرت کوایزون، روی یک اتفاق و با منحرف شدن توپ پس از برخورد به پای مدافع دورتموند، صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

دقیقه 76 بازی دورتموند یک بار دیگر از میزبان خود پیش افتاد. پیژچک از بیرون محوطه جریمه ابتدا یک ضربه به توپ زد که با برخورد به مدافع ماینتس، بلوکه شد اما در برگشت او این بار با یک ضربه کات دار بسیار تماشایی توپ را به طاق دروازه چسباند تا زردها 1-2 پیش بیفتند.

در دقایق پایانی فشار ماینتس نتیجه ای نداشت و دورتموند به سه امتیاز حساس این بازی دست یافت.