فاور: روحیه‌ی بالا مهمترین عامل پیروزی دورتموند

فاور: روحیه‌ی بالا مهمترین عامل پیروزی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب دو تیم لواندوفسکی مهاجم سابق دورتموند که امروز در بایرن توپ می‌زند ابتدا با یک ضربه‌ی سر سنگین بایرن را پیش انداخت ولی مارکو رویس که در نیمه‌ی دوم رهبر بازگشت تیمش به بازی شده بود از روی نقطه‌ی پنالتی بازی را به تساوی کشاند. لواندوفسکی باز هم بایرن را در سیگنال ایدونا پارک ورزشگاه خانگی دورتموند 2-1 پیش انداخت اما چیزی طول نکشید که کاپیتان زردها مارکو رویس با یک ضربه‌ی تماشایی بازی را به تساوی بکشاند. در نهایت هم پاکو آلکاسر تعویضی گل سوم دورتموند را به ثمر رساند تا یک پیروزی به یاد ماندنی نصیب زنبورهای زرد فوتبال آلمان شود.

لوسین فاور سرمربی پیروز دورتموند بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت:" بازی عجیبی بود. بایرن خیلی قوی بود و در 25 دقیقه‌ی اول بازی کاملاً بر ما برتری داشت. ما در این دقایق نمی‌توانستیم کنترل توپ را بدست بگیریم. به محض اینکه توپ را به جلو حرکت می‌دادیم مثل بومرنگ به سمت خودمان برمی‌گشت. بایرن در این بازی آنقدر قوی بود که فکر کنم در این فصل هرگز در هیچ بازی‌ای به این قدرت ظاهر نشده بود. ولی من احساس می‌کردم که آنها نمی‌توانند با همین سرعت و با همین شکل ادامه بدهند".


فاور در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" وقتی رویس گل اول را زد و بازی را به تساوی کشاند هواداران ما در استادیوم به وجد آمدند و ما تازه فهمیدیم که بله، می‌توانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. روحیه‌ی بازیکنان دورتموند در این بازی بی‌نظیر بود".

فاور در کنفرانس مطبوعاتی خود پذیرفت که تیمش در بعضی دقایق خوش‌شانس بوده به خصوص در مورد گلی که لواندوفسکی در وقتهای اضافه به ثمر رساند که می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند ولی گل او به درستی از سوی داور آفساید اعلام شد.

فاور در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" سرعت بازی واقعاً بالا بود. پرس شدید، پرس‌ متقابل، توپ‌ربایی، ما از هر نظر عالی بودیم. ما در نیمه‌ی اول منتظر ماندیم و در نیمه‌ی دوم با درخشش بازیکنان‌مان و با روحیه‌ی عالی‌شان به بازی برگشتیم و نتیجه را برگرداندیم".