یک پاکستانی صاحب استادیوم اسطوره‌ای انگلیس می‌شود

یک پاکستانی صاحب استادیوم اسطوره‌ای انگلیس می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - اتحادیه فوتبال انگلیس برای فروش ورزشگاه ویمبلی به مالک فولهام و جکسونویل جگوارز، شاهد خان، به قیمت 600 میلیون پوند به توافق رسید. 

به گزارش فوتبالی، تاجر پاکستانی - آمریکایی از ماه آوریل در حال مذاکره برای خرید ورزشگاه ملی انگلیس بود و حالا فایننشال تایمز خبر داده که توافقی در این زمینه به دست آمده است. این توافق باید روز پنج شنبه از سوی ده عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال تایید شود. اگر هیئت مدیره از این توافق دفاع کند، این معامله در صحن علنی اتحادیه با حضور 127 عضو در ماه آینده به تصویب می رسد. خان در ماه آوریب گفته بود که می خواهد برای حضور قدرتمندانه جگوار در لندن این ورزشگاه را خریداری کند. اتحادیه فوتبال انگلیس گفته بود که سرمایه حاصل از فروش این ورزشگاه برای پیشرفت فوتبال استفاه خواهد شد. یک منبع آگاه در ماه آوریل به اسکای اسپرت گفته بود: " اگر زمانی شانسی برای تغییر چهره فوتبال در این کشور داشته باشیم، این پیشنهاد می تواند آن را عملی کند. "

اگر خان موفق به خرید ویمبلی شود، بازی های ملی انگلیس همچنان در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. این قانون درباره بازی های جام اتحادیه و فینال جام حذفی نیز صدق می کند. این توافق تاثیری بر برگزاری بازی های فولهام در ورزشگاه خانگی خود و توسعه زمین تمرینش نخواهد داشت. اگر این ورزشگاه به فروش برسد، اتحادیه فوتبال انگلیس همچنان بازی های خود را بدون پرداخت اجاره در این ورزشگاه برگزار می کند.