اتحادیه فوتبال انگلیس هافبک سیتی را به انتشار توییت نژادپرستانه متهم کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس هافبک سیتی را به انتشار توییت نژادپرستانه متهم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به انتشار توییت توهین آمیز علیه هم تیمی خود، مندی، متهم شده است. 

به گزارش فوتبالی، سیوا با قرار دادن عکس یک شخصیت کارتونی سیاه پوست در کنار عکس کودکی های بنجامین مندی جنجال زیادی به پا کرد. او پیش از این از هرگونه سوتفاهم ایجاد شده عذرخواهی کرده بود اما حالا احتمال دارد که با محرومیت 6 جلسه ای روبرو شود. در بیانیه منتشر شده از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس آمده: " مشخص شده که فعالیت های بازیکن باشگاه منچسترسیتی بند ای 3 از قوانین اتحادیه فوتبال مبنی بر آزار و توهین و بی احترامی را نقض کرده است. همچنین مشخص شده که اقدامات او نقض شدید قسمت دوم این بند که مربوط به توهین به نژاد، رنگ، باور یا زادگاه افراد است را شامل می شود. این هافبک فرصت دارد که پاسخ و توضیحات خود را تا تا تاریخ 9 اکتبر ( 17 مهر ماه ) ارائه کند. "

سیلوا پس از انتشار این توییت و مواجه شدن با ناراحتی افراد سریعا آن را پاک کرده و مدعی شده بود که این حرکت تنها شوخی با مندی بوده که روابط صمیمانه ای با این بازیکن دارد. چند روز قبل پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، نیز حمایت خود از این بازیکن را اعلام کرده و مدعی شده بود که او چنین فردی نیست که به خود اجازه دهد با هرکس و به ویژه با دوست نزدیک خود شوخی نژادپرستانه انجام دهد. 

1070