اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به گواردیولا

اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به گواردیولا

سایت رسمی فوتبالی- یک روز بعد از برگزاری دیدار دو تیم منچسترسیتی و لیورپول از سری بازی های لیگ برتر انگلیس، مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس هشداری جدی به پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی دادند.

شاگردان گواردیولا در این بازی تماشایی موفق شدند تا با غلبه بر لیورپول، فاصله شان با لیورپول صدرنشین را کم کرده و خودشان را به صدر جدول نزدیک تر کنند. در جریان این بازی پپ گواردیولا حسابی استرس داشت و رفتارهای متفاوتی را به نمایش می گذاشت؛ او یک بار به نشانه اعتراض برسر خطایی که برای تیمش گرفته نشد، بر سر مارتین اتکینسون، داور چهارم بازی داد زد و همین باعث شد تا داور بازی هم وارد عمل شده و او را به آرامش دعوت کند. گواردیولا در جریان این مسابقه یک بار هم شال گردنش را به زمین  کوبید. همین رفتارهای هیجانی باعث شد تا سرمربی اسپانیایی سیتی با هشداری جدی از سوی مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو شود.


این اولین باری است که پپ گواردیولا در این فصل چنین اخطاری را دریافت می کند و در صورتی که تعداد اخطارهای این سرمربی در طول فصل به عدد 4 برسد، ممکن است با محرومیتی ورزشی مواجه شده و برای یک یا چند بازی، از حضور روی نیمکت سیتی محروم شود.

دربازی تماشایی پنجشنبه شب ، سیتی توانست 1-2 لیورپول را شکست دهد و فاصله این تیم با لیورپول صدرنشین به 4 امتیاز کاهش یافت.

6363