رانیری سرمربی فولهام شد

رانیری سرمربی فولهام شد

سایت رسمی فوتبالی - تیم لیگ برتری فولهام رسما کلودیو رانیری، سرمربی سابق یوونتوس، رم و اینتر، را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، بیانیه ای که امروز روی سایت رسمی باشگاه فولهام منتشر شد نشان می دهد که این مربی قراردادی چند ساله با این باشگاه به امضا رسانده و جانشین جوکانویچ شد که پس از آغاز بسیار ضعیفی که در فصل جدید داشت از سمت خود اخراج شده بود. این مربی 67 ساله پس از پیوستن به فولهام اظهار داشت: " پذیرفتن دعوت آقای خان و فرصت هدایت فولهام که باشگاهی خوب با سنت و تاریخچه غنی است، یک افتخار بود. هدف فولهام هرگز نباید بقا در لیگ برتر باشد. ما همیشه باید رقیبی دشوار باشیم و انتظار موفقیت خودمان را بکشیم. این تیم استعدادهایی استثنائی دارد. می دانم که این تیم می تواند نمایش های بسیار بهتری داشته باشد که تلاش می کنیم در دیدار برابر ساوتهمپتون آن را نشان دهیم. "

مالک باشگاه فولهام، شهید خان، نیز درباره حضور رانیری گفت: " ایجاد تغییر بدون داشتن جانشین مناسب گزینه خوبی نیست. حضور کسی مانند رانیری که آماده بود تا چالش ما را بپذیرد، بسیار حیاتی بود. کلودیو برای قبول این ریسک و حضور در لیگ برتر و همچنین چیزهایی که ما در حال حاضر در فولهام نیاز داریم، آماده است. عملکرد اخیر او با لستر افسانه ای بود و وقتی به تجربه او در چلسی و سایر باشگاه های اروپایی نگاه می کنیم، مشخص می شود که ما از یک مرد فوتبالی بی نظیری در باشگاه استقبال خواهیم کرد. "

1070