پادرمیانی مورینیو برای اخراج نشدن دستیار ساری و جریمه مربی چلسی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس

پادرمیانی مورینیو برای اخراج نشدن دستیار ساری و جریمه مربی چلسی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس

سایت رسمی فوتبالی- اتحادیه فوتبال انگلیس، مارکو یانی، دستیار مائوریتسیو ساری در باشگاه چلسی را به خاطر رفتار نادرستش در مقابل چشمان مورینیو در جریان دیدار دوتیم چلسی و منچستریونایتدجریمه کرد.

در دقایق پایانی این دیدار که روز شنبه برگزار شد، روس بارکلی توانست با گلزنی برای چلسی بازی را به تساوی 2-2 بکشاند و این گل که در استمفورد بریج به ثمر رسید باعث رویارویی یانی و مورینیو شد.

مربی چلسی گلزنی تیمش را در مقابل چشمان سرمربی یونایتد که تجربه سالها هدایت چلسی را نیز در کارنامه دارد، به شیوه خارج از عرف و اغراق آمیزی جشن گرفت و همین باعث واکنش تند ژوزه مورینیو هم شد که در نهایت نیروهای امنیتی ورزشگاه به این غائله پایان دادند وبازی پس از وقفه کوتاهی دنبال شد.

روز دوشنبه مقامات لیگ برتر اعلام کردند که یانی به خاطر رفتار نادرستش با محرومیت مواجه شده و این مربی تا ساعت 18 بعدازظهر روز پنجشنبه زمان دارد تا نسبت به حکمش اعتراض کند. در بیانیه منتشره توسط اتحادیه فوتبال انگلیس می خوانیم:«دراین رابطه به مورینیو هم مسئولیتها و وظایفش یادآوری شد. چرا که به هردوباشگاه نکات رسمی درمورد رفتارهایی که از کادرفنی وبازیکنان آنها در زمین توقع می رود، ارائه شده است. »

هفته گذشته ژوزه مورینیو هم به خاطر صحبتهایش بعد از برد 2-3 مقابل نیوکاسل در لیگ برتر، جریمه شده بود. دوربین های تلویزیونی در آن بازی تصاویری از مورینیو را به تصویر کشیدند که بالحن نامناسب و توهین آمیزی صحبت می کرد.

پادرمیانی مورینیو برای اخراج نشدن یانی

درپایان مسابقه روز شنبه ، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری اش گفت که هم ساری وهم  یانی به خاطر این رفتارها عذرخواهی کرده اند واین داستان برای او همینجا تمام شده است.

مورینیو همچنین درکنفرانس خبری اش در روز دوشنبه و قبل از مصاف یونایتد مقابل یوونتوس اعلام کرد که عذرخواهی یانی را پذیرفته . او گفت:« فکر می کنم که یانی شایسته این باشد که فرصت دومی به او داده شود. بعید می دانم که او شایسته اخراج باشد. او احتمالا مرد خوبی است و پتانسیل بالایی درزمینه مربیگری دارد. از نظر من این داستان تمام شده است. بگذارید او کارش را بکند. همه ما مرتکب اشتباه می شویم و خود من هم بارها اشتباه کرده ام.»

6363