رضایت مدیران دورتموند از سرمربی جدید

رضایت مدیران دورتموند از سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بوروسیا دورتموند در طول تابستان تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشت که یکی از مهم‌ترین آنها انتصاب لوسین فاور به عنوان سرمربی تیم بود. در جریان تغییرات تابستانی عمده‌ی دورتموند هشت بازیکن جدید به باشگاه اضافه شده و چند نفر از بازیکنان کهنه‌کار این تیم، باشگاه را ترک کردند. دورتموند بعد از ناکامی فصل پیش امیدوار بود بتواند در فصل جاری بار دیگر نشان دهد که یکی از قدرتهای فوتبال آلمان است. میشائیل زورک، اسطوره‌ی دورتموند و مدیر ورزشی این روزهای باشگاه می‌گوید تا اینجای فصل جدید از عملکرد سرمربی جدید زردپوشان، لوسین فاور بسیار راضی است. 


زورک گفت:" ما در فصل جدید خیلی خوب کار می‌کنیم و من از این بابت خوشحالم. ما در خط دفاع ثبات خوبی داریم و در بقیه‌ی خطوط هم خوب بازی می‌کنیم. البته هر چه جلوتر می‌رویم باید پیشرفت کنیم، در این هیچ شکی نیست". 


زردپوشان دورتموند در سه بازی اول خود در بوندس‌لیگا 7 امتیاز بدست آورده‌اند و در حال حاضر بعد از رقیب بزرگ‌شان بایرن مونیخ در رتبه‌ی دوم جدول ایستاده‌اند. دورتموند همچنین در اولین بازی‌های خود در جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا هم به پیروزی رسیده. 


فاور هنوز برای پیدا کردن بهترین آرایش تیمش در حال آزمون و خطا است و ترکیب اصلی خود را هنوز پیدا نکرده است. زورک معتقد است دورتموند برای رسیدن به تعادل لازم و پیاده کردن دقیق تفکرات تاکتیکی مربی سویسی خود به زمان بیشتری نیاز دارد. 


زورک گفت:" وقتی مربی جدیدی به یک تیم می‌آید و وقتی بازیکنان اصلی تیم جدید هستند، طبیعی است که این تیم برای رسیدن به تعادل و ثبات به کمی زمان نیاز دارد. ولی ما تا اینجای کار از نحوه‌ی عملکرد تیم و پیشرفتی که بازی به بازی شاهد هستیم، رضایت کامل داریم".