واکنش کلوپ به صحبت های گری نویل درباره لیورپول

واکنش کلوپ به صحبت های گری نویل درباره لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به صحبت های گری نویل درباره این که لیورپول باید لیگ قهرمانان را فراموش کند، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول سال گذشته موفق شد به فینال لیگ قهرمانان برسد. اما نمایش فاجعه بار لوریس کاریوس باعث شد که آنها برابر رئال مادرید در کیف شکست بخورند تا تیم اسپانیایی به سومین قهرمانی پیاپی خود در اروپا دست پیدا کند. حالا کلوپ به صحبت های گری نویل واکنش نشان داده و مدعی شده که برای اسطوره منچستریونایتد آسان است که در دفتر خود بنشیند و از بقیه انتقاد کند. 

کلوپ گفت: " چطور چنین چیزی ممکن است؟ ما چه می کنیم؟ در لیگ قهرمانان بازی نمی کنیم؟ گری بیاید و به من بگوید که این اتفاق چطور رخ می دهد. چطور می توان بدون تمرکز روی یک بازی برای آن آماده شد؟ می توانید بچه هایتان را به لیگ قهرمانان ببرید و این سرگرم کننده است. بسیاری از مردم بازی های ما را در لیگ قهرمانان نگاه می کنند و این وظیفه ماست که بهترین بازی خود را نمایش دهیم.

گری نویل معتقد است لیورپول باید لیگ قهرمانان را فراموش کند

 نمی دانم معنای این حرف ها دقیقا چیست اما شما وقتی می توانید فقط روی یک رقابت تمرکز کنید که از سایر رقابت ها حذف شده باشید. اما سال گذشته ما شانسی برای تمرکز روی یک رقابت نداشتیم. ما باید سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست می آوردیم و من فکر نمی کنم گری نویل در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان طرفدار سیتی بوده باشد. نمی خواهم روی این موضوع حساس باشم چون نمی دانم او چطور این حرف را زده اما نشستن در دفتر و صحبت کردن با انجام دادن این کار کاملا متفاوت است. این یک نظریه است. او درباره منچستریونایتد چه صحبتی کرد؟ به هرحال او به آن باشگاه علاقمند است. چیزی نگفت؟ "