اگر گری نویل سرمربی منچستریونایتد بود چه ترکیبی را روانه میدان می‌کرد؟

اگر گری نویل سرمربی منچستریونایتد بود چه ترکیبی را روانه میدان می‌کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر در حال حاضر در منچستر یونایتد انتقادات زیادی را تحمل می کند چرا که هواداران منچستر یونایتد معتقدند که این سرمربی نروژی در حد و اندازه های ترکیبی که در اختیار دارد، نتیجه نمی گیرد و به خوبی عمل نمی کند.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه سولشر مقابل اورتون از ابتدا به کریستیانو رونالدو بازی نداده بود، سر الکس فرگوسن در گفت و گویی که با حبیب نورماگمدوف داشت گفته بود که باید بهترین بازیکنان از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرند. همین قضیه موجب شده بود تا موج انتقادات هواداران منچستر یونایتد از سولسشر بیشتر شود.

رونالدو، سانچو و رافائل واران سه خرید بزرگ منچستر یونایتد در تابستان گذشته بودند که ترکیب شیاطین سرخ را تقویت کرده اند. گری نویل، بازیکن سابق و به نوعی اسطوره منچستر یونایتد که این روز ها بیشتر به عنوان یک مجری و کارشناس تلویزیونی شناخته می شود، ترکیب ایده آل خود را با منچستر یونایتد فعلی اعلام کرده است. در واقع از دید گری نویل بهترین ترکیبی که منچستر یونایتد با بازیکنان فعلی می تواند روانه میدان کند این ترکیب است: دخیا، ون بیساکا، واران، مگوایر، لوک شاو، اسکات مک تامینی، پل پوگبا، گرینوود، برونو فرناندز، کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی.

در واقع گری نویل سیستم چهار دو سه یک را برای شیاطین سرخ مناسب می داند.

1470