انتقاد گری نویل از سران منچستر یونایتد

انتقاد گری نویل از سران منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- گری نویل به انتقاد از مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، گری نویل اسطوره منچستریونایتد پس از اینکه ادعا شد گلیزرها پول دیگری برای هزینه کردن برای منچستر یونایتد ندارند، به شدت به گلیزرها حمله کرد. به تازگی ادعا شده که خانواده گلیزر که نتوانسته اند باشگاه را به جایگاه واقعی خود نزدیک کنند ، قصد دارند به روند فروش تیم پایان دهند. 

نویل از مدیران منفور شیاطین سرخ عصبانی شده و از آنها خواست که این وضعیت مسموم را حل کنند.نویل در این باره گفت: " من معتقد نیستم که شانس تصاحب لیگ برتر برای شیاطین سرخ به پایان نرسیده است اما مالکان آمریکایی نیاز به سرمایه گذاری جدید دارند زیرا سرمایه آنها برای تقویت تیم تمام شده و وضعیت مالی ناامید کننده است." 

کاپیتان سابق منچستریونایتد در ادامه افزود:"  آنها از درون بر باشگاه تأثیر منفی دارند. اهمال کاری آنها در حال حاضر زیاد است و من فکر نمی‌کنم این مشکل بدون اقدامی برای فروش  باشگاه بهبود یابد. " 

در حال حاضر از شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و سرجیم رتکلیف به عنوان محتمل ترین نامزدها برای تصاحب یونایتد نام برده می‌شود. البته به نظر می‌رسد شیخ جاسم از این شانس بالاتری برخوردار است زیرا او 6 میلیارد پوند برای تصاحب کامل پیشنهاد داد که در مقایسه با پیشنهاد رتکلیف پیشنهاد بهتری خواهد بود.

سان اسپورت گزارش داد که جاسم به نهایی کردن این معامله بزرگ نزدیک بود اما اکنون ادعا می شود که مالکان تیم پرافتخار شهر منچستر در واقع خواهان فروش 10 میلیارد پوندی هستند. همین منبع مدعی است که سران آمریکایی در سال 2025 دوباره تلاش خواهند کرد تا باشگاه را بفروشند. اعتقاد آنها بر این است که شرایط تیم در عرض دو سال پیشنهاد دهندگان بیشتری را اغوا خواهد کرد، به ویژه از ایالات متحده زیرا جام جهانی 2026 که در آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می شود.این اتفاق در حالی رخ داده که طبق جدیدترین آمار از ارقام مالی منتشر شده نشان بدهی ناخالص یونایتد در سه ماهه منتهی به ژوئن سال جاری به رقم خیره کننده 725 میلیون پوند رسیده است.

۱۰۰۹