شوخی گری نویل با هواداران لیورپول و منچستریونایتد

شوخی گری نویل با هواداران لیورپول و منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - گری نویل شوخی با هواداران لیورپول را دوست دارد.

مدافع سابق منچستریونایتد روز چهارشنبه بار دیگر با هواداران لیورپول که از کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر مطمئن هستند، شوخی کرد. 

بازیکنان یورگن کلوپ بعد از خریدهای هوشمندانه خود در فصل جدید شامل آلیسون، فابینیو و ژردان شکیری از سوی بسیاری به عنوان گزینه اول قهرمانی به حساب می آیند.

نویل با انتشار پستی طعنه آمیز در توییتر خود به این موضوع اشاره کرد. او در پاسخ به این پرسش که از بین منچسترسیتی و لیورپول چه کسی قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: " وای! لیورپول قهرمان این جام شده است، نشده است؟ "

اما نویل 43 ساله به درگیری ژوزه مورینیو و اد وودوارد به علت عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات نیز اشاره ای کرد. یونایتد در بازی های پیش فصل درخشش چندانی نداشت و در نتیجه آنها امید چندانی به فصل جدید خود ندارند. 

نویل در شوخی با این موضوعی گفت: " 40 امتیاز برای ما کافی خواهد بود! "  درست زمانی که مورینیو تصور می کرد که خطر سقوط تهدیدش نمی کند، به این نتیجه رسید که تیمش نیاز دارد که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در هفته پیش رو بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. 

او امیدوار است که حداقل یکی از بازیکنان مورد نظر خود را پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر به خدمت بگیرد و همچنان به دنبال امضای قرارداد با سرگئی میلینکوویچ ساویچ، متیو کواچیچ، یری مینا و هری مگوایر است.