نظر گری نویل درباره قطعه گم شده پازل کلوپ در لیورپول

نظر گری نویل درباره قطعه گم شده پازل کلوپ در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل باور دارد که کمبود یک هافبک تدافعی کلاس جهانی در لیورپول، می‌تواند برای این تیم گران تمام شود و این تیم می‌توانست با داشتن رودری یا دکلان رایس، گزینه اصلی قهرمانی باشد.

به گزارش فوتبالی، علی رغم عدم پیروزی در دو بازی اخیر، لیورپول با گذشت 8 بازی، تنها 3 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد و در کورس قهرمانی حضور دارد.

تاتنهام، آرسنال و منچسترسیتی، همگی شروعی قدرتمند در این فصل لیگ داشته اند و ممکن است که این فصل لیگ برتر انگلیس، شاهد بزرگترین کورس قهرمانی در چند سال اخیر باشد.

نویل معتقد است که لیورپول، تنها تیمی که توانسته سلطه پپ گواردیولا بر لیگ جزیره را به چالش بکشد، در این کورس جا خواهد داشت، در حالی که اعتقاد دارد که تیم کلوپ در صورتی که در تابستان بر روی جذب یک بازیکن با کیفیت مانند رودری یا رایس سرمایه گذاری کرده بود، می‌توانست گزینه اول او برای کسب عنوان قهرمانی باشد.

گری نویل در پادکست خود درباره کورس قهرمانی این فصل لیگ جزیره گفت:" قطعا لیورپول نیز در این رقابت حضور دارد. آن‌ها توانایی شرکت در این جنگ را دارند، آن‌ها گزینه محتمل تری نسبت به اسپرز هستند، شکی در اینباره نیست. لیورپول ویژگی خاصی دارد. امروز آن‌ها مقابل یک برایتون بسیار آماده قرار گرفتند. آن‌ها دروازه بان فوق‌العاده ای دارند که فکر می‌کنم آن‌ها را در بازی‌های بسیاری نجات خواهد داد و مهاجمانی دارند که می‌توانند گل‌های زیادی به ثمر برسانند. خط حمله خوبی دارند. خط حمله شان، تهاجمی است اما آیا ثبات دفاعی که امروز در ورزشگاه امارات را دیدیم دارد؟ وقتی که رودری بازگردد و وقتی رایس و پارتی و جورجینیو را می‌بینید. آیا لیورپول آن ثبات دفاعی را دارد؟ اگر رایس را در پست هافبک دفاعی لیورپول قرار دهید، یا رودری، می‌توانم بگویم که لیورپول قطعا می‌تواند جام قهرمانی را به دست بیاورد."

2102