امباپه: پاری سن ژرمن و یوونتوس فینالیست های لیگ قهرمانان هستند

امباپه: پاری سن ژرمن و یوونتوس فینالیست های لیگ قهرمانان هستند

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه معتقد است که در حال حاضر از نظر او دو تیم پاری سن ژرمن و یوونتوس فینالیست های لیگ قهرمانان هستند.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل پی اس جی، ناصر الخلیفه، اعلام کرد که یوونتوس بزرگترین رقیب آنها در لیگ قهرمانان اروپاست و امباپه نیز با او موافق است.

مهاجم تیم ملی فرانسه به گازتا دلو اسپرت گفت: " گروه ما پیچیده است اما این طبیعت لیگ قهرمانان است چون مهمترین رقابت هایی است که با حضور تیم های بزرگ اروپایی برگزار می شود. بازی برابر ناپولی سخت است. تیم های آنچلوتی فوتبالی خوب با فلسفه ای خاص و پرس سنگین بازی می کنند. آنها هواداران خوبی نیز دارند. این خاطره چندان من را خوشحال نمی کند اما باخت 5 - 0 با موناکو برابر آنها در بازی دوستانه سال 2016 را به خاطر دارم. می دانم که درباره چه چیزی صحبت می کنم. اگر در زمین خوابتان ببرد، من کسی نیستم که شما را بیدار می کنم. اگر می خواهیم پیروز باشیم باید تمام تلاشمان را بکنیم. "

امباپه معتقد است حضور رونالدو در یوونتوس باعث پیشرفت فوتبال ایتالیا می شود

امباپه درباره حضور کریستیانو رونالدو در تیم یوونتوس نیز صحبت کرد و گفت که پیوستن این بازیکن به فوتبال ایتالیا باعث پیشرفت فوتبال این کشور خواهد شد. او در ادامه گفت: " سری آ همیشه لیگ بزرگی بوده اما اخیرا کمی پرستیژ خود را از دست داده است. با حضور رونالدو در این لیگ مردم دوباره مشتاق خواهند شد. من پیش از این سری آ را دنبال می کردم اما حالا با علاقه بیشتری این کار را می کنم. رونالدو چیزهای ارزشمندی با خود به یوونتوس آورده است. یوونتوسی ها فاصله زیادی تا تکامل نداشتند. آنها در فینال های لیگ قهرمانان در فصل های اخیر بدون رونالدو نیز این موضوع را نشان دادند. یووه در تمامی خطوط بسیار قدرتمند است. همه تیم های بزرگ باید با دقت بیشتری یوونتوس را تحلیل کنند. این فرصت بسیار خوبی برای رونالدو است بنابراین یک بازی دو سر برد برای هر دو طرف است. آنها در کنار م می توانند کارهای بزرگی در لیگ قهرمانان انجام دهند. در حال حاضر فکر می کنم پی اس جی و یوونتوس فینالیست های لیگ قهرمانان باشند. "