برنامه ویژه یوونتوس برای رونالدو: بهار به اوج می‌رسد

برنامه ویژه یوونتوس برای رونالدو: بهار به اوج می‌رسد

سایت رسمی فوتبالی – یوونتوس برنامه ویژه ای برای کریستیانو رونالدو در نظر گرفته تا ستاره پرتغالی پس از سه بازی بدون گل دوباره روی دور بیافتد و به روند گلزنی خود برگردد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس برای خرید رونالدو در این تابستان 117 میلیون یورو به رئال مادرید پرداخت اما این بازیکن هنوز نتوانسته در لیگ ایتالیا گلزنی کند.

بازیکن سابق منچستریونایتد در گلزنی مقابل کیه وو، لاتزیو و پارما در 270 دقیقه ناکام ماند و در حال حاضر ماریو مانژوکیچ بهترین گلزن تیم ایتالیایی است. رونالدو پس از فصلی ضعیف در لالیگا و جام جهانی در این تابستان به یووه آمد هر چند که با رئال مادرید آقای گل و فاتح چمپیونزلیگ شد. 

کریستیانو رونالدو

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس مربیانش را گرد هم آورده تا روی آمادگی این بازیکن برنامه ویژه ای بچینند. توتواسپورت در این باره نوشته است:" کریستیانو رونالدو برنامه ویژه ای برای آینده خواهد داشت. رونالدو در سالهای اخیر سعی کرده که شرایط بدنی خود را با سبک بازیش هماهنگ کند تا بالا رفتن سنش باعث افت کیفیتش نشود. رونالدو در سالهای اخیر یاد گرفته که چطور خودش را  کنترل کند. رونالدو حس می کند که اگر از اول فصل در بهترین فرمش قرار داشته باشد به سود تیمش نخواهد بود و احتمال خستگی او وجود دارد. به همین علت در طول فصل شدت فشار تمریناتش را به تدریج افزایش خواهد تا بتواند برای فصل مهار که زمان بردن جامهاست در بهترین شرایط خودش قرار بگیرد."