آلگری: رونالدو علیرغم اتهام تجاوز برای یوونتوس به میدان خواهد رفت

آلگری: رونالدو علیرغم اتهام تجاوز برای یوونتوس به میدان خواهد رفت

سایت رسمی فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، مدعی شد که علیرغم اتهام تجاوز و تحقیقات پلیس پیرامون این موضوع علیه رونالدو، از این بازیکن استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی یوونتوس اظهار داشت که دلیلی برای بیرون گذاشتن رونالدو از ترکیب و استراحت دادن به او در دیدار برابر جنووا وجود ندارد. رونالدو رکورد 100 درصد حضور در بازی های یوونتوس در سری آ را داشته و تا به حال 4 گل و 5 پاس گل در 8 بازی برای این تیم به ثبت رسانده است. آلگری در این باره گفت: " او بسیار آرام است و خیلی خوب کار می کند. من کسی نیستم که باید به چیزهایی پاسخ بدهم که من را نگران نمی کند چون این مسائل شخصی هستند. او خیلی خوب در این تیم سازگار شد و با توجه و مسئولیت پذیری توانست عملکرد خوبی داشته باشد. او گلزنی نیز کرده که کاری است که در آن استاد است. او همچنین پاس گل هایی را نیز ارسال کرده است. "

رونالدو در هفته های اخیر درگیر پرونده تجاوز در لاس وگاس شده است. او تمامی این اتهامات را تکذیب کرده است. یووهنیز در هشت بازی اخیر خود در سری آ پیروز بوده و با شش امتیاز از تیم دوم جدول، ناپولی، پیش است. 

1070