مردی که می‌تواند موجب جدایی رونالدو از یوونتوس شود

مردی که می‌تواند موجب جدایی رونالدو از یوونتوس شود

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط کریستیانو رونالدو در یوونتوس قدری پیچیده شده است به طوری که بسیاری معتقدند او در صورت اینکه به همراه بیانکونری ها نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده به دست بیاورد، از یووه جدا می‌شود و راهی تیم دیگری خواهد شد. البته این فقط یکی از احتمالات جدایی کریستیانو رونالدوست و احتمالات دیگری هم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو که در حال سرمربی یوونتوس است رابطه بدی با رونالدو ندارد اما مشکل اینجاست که پیرلو به خوبی در یوونتوس عمل نکرده است و نتایجی که کسب کرده، چنگی به دل نزده است. همین مسئله موجب شده تا احتمال اخراج او بسیار بالا باشد.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت، اگر پیرلو اخراج شود، یکی از اصلی ترین گزینه های یوونتوس، مکس آلگری است، سرمربی سابق یوونتوس که در سال اول حضور رونالدو در یووه، هدایت بیانکونری ها را بر عهده داشت که رابطه اش با ستاره پرتغالی خوب نبود و اکنون اگر دوباره هدایت یوونتوس را بر عهده بگیرد احتمال جدایی رونالدو بسیار بالا خواهد رفت و بدین ترتیب آلگری می‌تواند موجب جدایی رونالدو از یوونتوس شود.

آلگری اخیرا به سران یووه توصیه کرده بود که اصطلاحا باید از دست رونالدو خلاص شوند و او به نوعی نظم باشگاه را به هم زده است.

1470