گزارش روز؛ نیم نگاهی به یوونتوس احتمالی دستپخت آلگری

گزارش روز؛ نیم نگاهی به یوونتوس احتمالی دستپخت آلگری

پایگاه خبری فوتبالی – آلگری به یوونتوس برگشته و همه در انتظار رونمایی از یوونتوس دستپخت او هستند. از سویی هم گازتا اعلام کرده رونالدو احتمالا از یووه جدا شود زیرا آلگری به باشگاه گفته یوونتوسی بدون رونالدو در سال‌های آینده را تصور می‌کند. به همین دلیل بد نیست طبق مطلبی که سایت فوتبال ایتالیا منتشر کرده، بد نیست به یوونتوس سال آینده تیم نگاهی بیندازیم.

به گزارش فوتبالی، آلگری یکی از علاقمندان به کیه‌زا است و او را به شدت تحسین کرده. او به آلوارو موراتا و کولوسفسکی هم علاقه دارد که البته موراتا به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد. یووه می‌تواند با پرداخت ۱۰ میلیون یورو یک فصل دیگر قرارداد قرضی موراتا را تمدید کند یا با مبلغ ۴۵ میلیون یورو موراتا را به صورت دائمی در اختیار گیرد. در همین حین هم یوونتوس ایکاردی را زیر نظر دارد.

آلگری همچنین به دیبالا علاقه دارد و به مسئولین یووه اصرار کرده تا قرارداد دیبالا را تمدید کنند. قرارداد او فصل آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل ممکن است زودتر از پایان قرارداد از یووه جدا شود. جورجوه کیه‌لینی هم احتمالا تا ۲۰۲۲ قراردادش را تمدید کند.

بحث جذب دوناروما هم از جمله بحث‌های مهم است. او پست مربوط به حضور آلگری در یووه را لایک کرده و احتمالا پس از فروش شزنی توسط یووه به این تیم می‌پیوندد.

یوونتوس می‌تواند با ۲ هافبک هم قرارداد ببندد. اولویت آن‌ها لوکاتلی است که قراردادش با ساسولو در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. آلگری به پیانیچ هم علاقه دادرد و ممکن است این بازیکن از بارسلونا به یووه برگردد.

در نهایت سایت فوتبال ایتالیا نوشته ترکیب احتمالی یووه برای فصل بعد چنین خواهد بود:


4-2-3-1 بدون حضور رونالدو: شزنی/ردوناروما – کوادرادو – دلیخت – کیه‌لینی/بونوچی – ساندرو/ دنیلو – لوکاتلی/پیانیچ – بنتانکور/آرتور – کولوسفسکی – دیبالا – کیه‌زا – ایکاردی/موراتا


4-3-3 با حضور رونالدو: شزنی/ردوناروما – کوادرادو – دلیخت – کیه‌لینی/بونوچی – ساندرو/ دنیلو – بنتانکور/برناردسکی – لوکاتلی/پیانیچ – مک‌کنی/آرتور – کیه‌زا/دیبالا – موراتا - رونالدو

1101