مالدینی: یوفا به میلان نیاز دارد

مالدینی: یوفا به میلان نیاز دارد

سایت رسمی فوتبالی - پائولو مالدینی معتقد است که یوفا به میلان "نیاز" دارد و اینکه اولویت این باشگاه سری آ یا لیگ اروپا باشد، "مضحک" است.

به گزارش فوتبالی، میلان بعد از دفاع موفقیت آمیز در دادگاه قضاوت ورزشی به لیگ اروپا بازگردانده شد، و مالدینی به همگروه شدن تیمش در گروه F در کنار المپیاکوس، رئال بتیس و تیم تازه وارد دودلانژ واکنش نشان داد.

مدیر فنی روسونری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "خوب است که در لیگ اروپا حضور داریم. اما نقش من و این رقابت ها تغییر کرده اند، این شروع تازه ای است و من بسیار خوشحالم. آیا از قرعه راضی هستیم؟ فکر می کنم بله. ما بتیس را در این گروه داریم، که می تواند برایمان مشکل ساز باشد. المپیاکوس و آن تیم لوگزامبورگی که می تواند شگفتی ساز باشد نیز هستند. این گروهی است که حتما می توانیم از آن صعود کنیم، و می خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم. آیا لازم است میلان روابطش را با یوفا بهبود بخشد؟ فکر نمی کنم. فکر می کنم یوفا به میلان نیاز دارد زیرا این تیم برگ بزرگی از تاریخ این رقابت ها را نوشته است. میلان از دیدگاه مالی عملکردی صحیح خواهد داشت، بنابراین هیچ مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد. تیم های ایتالیایی این رقابت ها را طی 4-3 سال اخیر بیشتر جدی گرفته اند.این رقابت ها اکنون به تیم برنده جایزه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان را می دهد، علاوه بر این، فکر می کنم رقابت های لیگ اروپا سخت تر شده است. آیا با گتوزو در مورد کمبود ذهنیت برنده موافقم؟ تیم ما بسیار جوان است، پس فکر می کنم داشتن بازیکنان با تجربه ای مثل هیگواین خیلی در این مورد به ما کمک می کند. نقش من به عنوان مدیر است، که البته تجربه کمی در این مورد دارم. من این وظایف را با لئوناردو تقسیم می کنم. فکر می کنم با رفتن به میلانلو، حرف زدن با گتوزو و کم کردن باری از روی دوش وی، بیشتر بتوانم به باشگاه کمک کنم. رفتن به لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ اروپا راحت تر خواهد بود یا از طریق لیگ داخلی؟ فکر نمی کنم تنها شانسمان را باید لیگ اروپا قلمداد کنیم. ما می توانیم برای چهار تیم برتر لیگ تلاش کنیم و در لیگ اروپا به خوبی پیش برویم. به نظر ما، ارجحیت یکی به دیگری "مضحک" است."