واکنش پیتر چک به احتمال بازگشت به چلسی

واکنش پیتر چک به احتمال بازگشت به چلسی

سایت رسمی فوتبالی - پیتر چک قصد دارد به سرمربی جدید آرسنال، اونای امری، ثابت کند که شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم است.

چک انتخاب اول آرسن ونگر در فصل گذشته بود و توانست در طول فصل اوسپینا را نیمکت‌نشین کند اما حالا با چالش جدیدی روبرو شده چراکه لنوو از بایرلورکوزن نیز به این تیم پیوسته است.

به گزارش منابع اسکای، این بازیکن مذاکراتی را با باشگاه سابق خود چلسی نیز داشته و به بازگشت به این تیم نزدیک بوده است.

وقتی از چک درباره خبر هایی که در رابطه با آینده‌اش وجود دارد سوال شد، پاسخ داد: " من با آرسنال قرارداد دارم. روی این فصل و رقابت بین دروازه بانان تمرکز کرده ام چرا که گزینه های زیادی داریم. من تمام تلاش خودم را می کنم تا به سرمربی ثابت کنم که می‌توانم در آغاز فصل در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشم. این هدف اصلی من است و به شایعات توجهی نمی کنم. "

بازیکن دیگری که در آستانه ترک باشگاه آرسنال بود آرون رمزی است که امسال آخرین سال قرارداد خود را با این تیم پشت سر می‌گذارد.

چک تحت تاثیر عملکرد این بازیکن تیم ملی ولز در رقابت های پیش فصل قرار گرفته است اما اعتقاد دارد که هر دو طرف درگیر در ماجرا باید به توافق درستی برسند.

او اضافه کرد: " این یک مسئله خصوصی بین بازیکن و باشگاه است و قطعاً ما دوست داریم تمام بازیکنان خوب کنار ما بمانند. امیدوارم شرایط او نیز هرچه سریعتر مشخص شود. این موضوع برای بازیکن بسیار مهم است که بداند موقعیتش مشخص است و بتواند روی بازی ها تمرکز کند. دو یا سه هفته است که آرون تمرینات خود را شروع کرده و در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و به شدت تلاش می کند. این نشان می دهد که شرایط به وجود آمده روی او تاثیری نداشته است. همانطور که گفتم برای او بهتر است که این مسائل هر چه سریعتر حل شود. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. "