ناراحتی پیتر چک از آمار کلین شیت آرسنال در این فصل

ناراحتی پیتر چک از آمار کلین شیت آرسنال در این فصل

وبسایت رسمی برنامه نود - رکورددار کلین شیت در فصل قبل لیگ جزیره، در این فصل از نظر گل های خورده، شرایط خوبی را تجربه نکرده است. 

به گزارش وبسایت نود، پیتر چک دروازه بان 34 ساله آرسنال که فصل قبل بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر انگلیس داشت، در این فصل در ماه های نوامبر و دسامبر در هشت بازی متوالی در لیگ برتر نتوانست کلین شیت کند، که این آمار بدترین رکورد او در تاریخ لیگ جزیره است. پیتر چک در گفتگو با وبسایت آرسنال درباره شرایط دفاعی تیم آرسنال این چنین عنوان کرده است:

البته که مهمترین چیز، پیروز شدن تیم است، اما گاهی اوقات ثبت کلین شیت و داشتن یک دفاع قدرتمند هم بسیار مهم است. من در این فصل از نظر خودم، شرایط خوبی داشته ام، اما باید در نظر گرفت که در بعضی بازی ها، فقط یک گل خورده ایم و در کل شرایط دفاعی تیم خوب بوده است. در خیلی از بازی ها، حریف صاحب پنالتی شده است و تنها گلی که در بازی خورده ایم از روی نقطه پنالتی بوده است. بنابراین بعضی مواقع این آمار، به دلیل بدشانسی رقم می خورد. در کل باید بگویم که در این فصل از نظر عملکرد، در شرایطی قرار دارم که راضی هستم. می خواهم همیشه و هر بازی پیشرفت کنم و البته یک استاندارد عملکردی را حفظ کنم.

2021