پیتر چک: آرسنال به زمان نیاز دارد

پیتر چک: آرسنال به زمان نیاز دارد

سایت رسمی فوتبالی - دروازه بان آرسنال، پیتر چک، تاکید کرد که مشکلی با سیستم بازی از عقب زمین که سرمربی جدید، اونای امری، می خواهد، ندارد. 

چک روز یکشنبه بعد از ظهر سختی را در برابر منچسترسیتی در اولین بازی لیگ برتر گذارند و تیمش با حساب 2 – 0 شکست خورد. 

چک در این شکست بارها قادر به دریافت پاس ها نبود و نزدیک بود در حالی که قصد داشت توپ را به کرنر بفرستد، آن را وارد دروازه خود کند. 

با این حال دروازه بان سابق چلسی تاکید دارد که از نقش جدیدش تحت هدایت اونای امری لذت می برد و خوشحال است که می تواند از پست خود حملات تیم را پایه ریزی کند. چک گفت: " باید بگویم که از این کار لذت می برم چون تحت نظر مربیان بسیاری با سبک های متفاوت کار کردم و در طول سال های بازی همیشه خواسته ام که در جریان بازی باشم بنابراین این تغییر برای من خوشایند است. این روش برای شکست دادن تیم هایی که از طریق مالکیت توپ بازی را کنترل می کنند، بسیار مفید است. باید در دفاع قوی باشید و امروز آنها از پرس شدید استفاده کردند و خیلی خوب این کار را انجام دادند. در دقایقی از بازی آنها ما را تحت فشار قرار دادند اما فکر می کنم ما در کل طول بازی خوب بودیم. "

چک باور دارد که بازیکنان آرسنال به کمی زمان برای سازگار شدن با سبک امری نیاز دارند و از هواداران خواست که در ابتدای فصل صبور باشند. او اظهار داشت: " فکر می کنم آنها باید درک کنند که وقتی شروع به ساختن یک تیم جدید با مربیان جدید و یک سبک کاملا جدید می کنی، ممکن است کمی زمان لازم باشد. اما فکر می کنم که عملکرد خوبی داریم و احتیاج به هماهنگی در چند مورد وجود دارد اما فکر می کنم در راه خوبی هستیم. قطعا امروز با اصلی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی روبرو شدیم. هفته دیگر یک بازی بزرگ دیگر داریم اما آماده تر خواهیم بود چون این بازی را پشت سر گذاشتیم. باور دارم که ما بیشتر از چلسی در جام خیریه به سیتی فشار آوردیم. "