انتقاد پیتر چک از سبک ونگر در آرسنال

انتقاد پیتر چک از سبک ونگر در آرسنال

سایت رسمی فوتبالی - پیتر چک مدعی شد که آرسنال تحت هدایت ونگر قهرمانی در لیگ برتر را فراموش کرده چرا که این مربی به سبک بازی بیشتر از نتیجه گیری اهمیت می داد.

به گزارش فوتبالی، اونای امری در تابستان جانشین ونگر شد و تلاش کرد که شرایط را در امارات تغییر دهد. هرچند او آغاز چندان موفقی نداشت. توپچی ها دو بازی اول خود در لیگ برتر را برابر منچسترسیتی و چلسی واگذار کردند و تا این هفته که موفق شدند با نتیجه 2 - 0 از سد اورتون عبور کنند، موفق به ثبت کلین شیت نشده بودند. چهار پیروزی پیاپی آرسنال را در فاصله 6 امتیازی لیورپول، صدرنشین لیگ برتر، قرار دارد اما چک از این واقعیت که این تیم از سال 2004 تا به حال قهرمان لیگ نشده نگران است. 

او به خبرنگاران گفت: " هر تیمی که در سال های اخیر قهرمان لیگ برتر شده تیمی قدرتمند و با قابلیت پیروزی در بازی های سخت داشته و می توان این موضوع را در هر ورزشی دید. ده سال از قهرمانی های تایگر وودز در رقابت های مهم گذشته است. هر چقدر این زمانی طولانی تر شود، شرایط سخت تر می شود. آرسنال بیش از 10 سال که قهرمان لیگ برتر نشده و قطعا باید برای برگرداندن این افتخار به شرایط آشنایی داشت. 

پیتر چک معتقد است ونگر به سبک بازی بیشتر از نتیجه اهمیت می داد

ما کار با مربی جدید را آغاز کردیم و سعی کردیم روحیه پیروزی در هر بازی را در خودمان ایجاد کنیم. هر بای پیشرفت کنیم، هر روز تمرین کنیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و خیلی زود قهرمان لیگ برتر شویم. این قهرمانی هاست که تفاوت ها را ایجاد می کند. در گذشته ممکن بود بگویم که سبک آرسنال مهمتر از نتیجه گیری است اما با این روند کسی قهرمان نمی شود. گاهی باید در یک بازی زشت برنده باشید. وقتی بازی خوبی ارائه نمی دهید اما پیروز از زمین بیرون می آیید حتی با پیروزی با اختلاف یک گل و اهمیت ندارد چطور. فکر می کنم این کمبود ماست. بازی سختی در برابر اورتون داشتیم اما موفق شدیم پیروز میدان باشیم و کلین شیت کنیم بنابراین این اتفاقی بسیار مثبت است. "

آرسنال روز چهارشنبه در چارچوب جام اتحادیه میزبان برنتفورد است و روز شنبه نیز در رقابت های لیگ برتر به مصاف واتفورد رده چهارمی خواهد رفت.